۰
امام جمعه اهلسنت نگور شهرستان چابهار:

حمله موشکی به سوریه نوعی قدرت نمایی فانتزی بود

امام جمعه نگور شهرستان چابهار گفت: فرانسه و انگلیس به سرکردگی آمریکا به زدن چند موشک به مواضع نظامی در سوریه درصدد قدرت نمایی برای جلوگیری از تهدیدات ایران به اسرائیل بودند تا به نوعی موش دوانی کنند.
حمله موشکی به سوریه نوعی قدرت نمایی فانتزی بود
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: مدافعان حرم و فداکاران مقاومت در روزهای اخیر توانستند بقایای داعش و دیگر تروریستها را با خفت و خواری از غوطه شرقی بیرون کنند که این موضوع برای آمریکا و سران غرب بسیار سخت بود و بی شک حمله نظامی آمریکا به سوریه باز هم منجر به شکستشان خواهد شد و سودی برایشان نخواهد داشت.
وی با اشاره به قدرتمند شدن کشورهای اسلامی افزود: آمریکا جرات حمله به لبنان را در حال حاضر ندارد و دلیلش تنها مقاومت و همبستگی می باشد، ما چنین اقداماتی را بر ضد مسلمانان محکوم کرده و خواستار اتحاد بین کشورهای اسلامی بوده تا دست ستمگران از حریم اسلامی دور شود.
امام جمعه شهر نگور ادامه داد: آمریکا بداند پایان نافرجامی در انتظارش خواهد بود و روزی جواب اعمال ضد اسلامی خود را خواهد گرفت چراکه چنین تجاوزات و کشتار بی رحمانه در پیشگاه الهی ناپیدا نبوده و تقدیر الهی روزی به ستمگری های مستکبران پاسخ می دهد.
وی ضمن تاکید بر محکومیت آمریکا و سران غرب در حمله سحرگاه به سوریه عنوان کرد: کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلیس که داعیه رهبری دنیا را دارند متأسفانه با حمایت مذبوحانه بن سلمان و در روز مبعث پیامبر اسلام به یک کشور اسلامی عربی حمله می کنند.
مولوی عارفی خاطرنشان کرد: عربستان از سرنوشت عراق درس بگیرد، صدام هم مانند بن سلمان به آمریکا دم تکانی می کرد ولی در پایان توسط همان آمریکا نابود شده لذا آل سعود باید از باج دهی به غربی ها برای نابودی مسلمانان دست بردارد.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 451405
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *