۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

تیراندازی به سمت تظاهر کنندگان فلسطینی نشان از گستاخی اسرائیلیان می باشد

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: در حمله رژیم منحوس اسرائیل به تظاهر کنندگان فلسطینی در نوار غزه تاکنون 20 نفر کشته و یک هزار نفر زخمی شده اند و این حمله به افراد بی دفاع نشانه گستاخی صهیونیست ها می باشد.
تیراندازی به سمت تظاهر کنندگان فلسطینی نشان از گستاخی اسرائیلیان می باشد
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: اسرائیلی ها گمان می کنند بعد از اینکه ترامپ بیت المقدس را به عنوان پایتخت خود اعلام کرده است دیگر می توانند به راحتی به مسلمانان تعرض کنند و دنیا را با اعمال ننگین خود به هر سمت و سویی سوق بدهند ولی بدانند که اینگونه نیست.
وی با اشاره به تظاهرات یوم الارض فلسطینیان مسلمان در جمعه اخیر افزود: اسرائیل و آمریکا گستاخی خود را به حد اعلا رسانده اند و کشورهای اسلامی امروز به جای جنگ با یکدیگر باید متحد شوند و دشمن مشترک خود را نابود کنند، چرا یک یهودی به راحتی به زن مسلمان تیر شلیک کند و هیچ واهمه ای از جمعیت میلیاردی مسلمانان نداشته باشد.
​امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: چنین گستاخی هایی از طرف ایران بی پاسخ نخواهند ماند و خون های بر زمین ریخته شده تلافی می شود، ما امروز نه از اسرائیل هراسی داریم و نه از آمریکا و هم پیمانانشان بلکه آنها باید از ما بترسند چرا که توانسته ایم با هوشیاری توسط افسران زبده دشمنانی چون داعش را نابود کنیم.
​وی اتحاد جامعه مسلمانان دنیا را خواستار و تصریح کرد: فلسطینیان برای آزادی خواهی آوارگان خود در غوطه نوار غزه مرز بین اسرائیل و فلسطین اقدام به تظاهرات کردند و برای گرفتن حق قانونی خود بیش از یک هزار نفر زخمی و 20 نفر کشته می شوند، کجای دنیا یک حق طلب برای بازگویی حق خود با گلوله پاسخ می شنود قطعا اینان دشمن اسلام و مسلمانانند.
​مولوی ملکی پور خاطرنشان کرد: بزرگان اهل سنت و شیعه چنین اقدامات ضد اسلامی را محکوم کرد و از رهبران بزرگ اسلامی میخواهند تا دشمنان را نابود و به زانو درآورند.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 451363
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *