۰
سرپرست مرکز بهداشت کنارک خبر داد؛

ارائه خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ویژه سفرهای نوروزی در شهرستان کنارک

سرپرست مرکز بهداشت کنارک از ارائه خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ویژه سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.
ارائه خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ویژه سفرهای نوروزی در شهرستان کنارک
به گزارش چهاربهاران، قره بیگلو در جلسه کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ویژه سفرهای نوروزی اظهار کرد: به منظور ساماندهی، توسعه و نظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی، پذیرایی و اقامتی و همچنین مجتمع های بین راهی و نیز کنترل و نظارت بر صنوف مختلف، اولین کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ویژه سفرهای نوروزی در این شبکه برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات مرکز توسعه سلامت در ستاد نوروزی، اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت و محیط از اول  اسفندماه همچنین گشت ویژه نوروز از ۲۰ اسفند برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها  و اماکن عمومی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کنارک تهیه و تدوین لیست کشیک های مراکز بهداشتی و درمانی، نظارت بر آب شرب مصرفی و مراکز توزیع آب شیرین و یخ به خصوص در اماکن عمومی، تشدید نظارت بر عرضه مواد غذایی در مکان های اسکان مسافران به خصوص کمپ ها و پارک ها، نظارت بر وضعیت بهداشتی حمام های عمومی و سرویس های بهداشتی ساحل، نظارت به دست فروشان سطح شهر، را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی همکاری مؤثر با سایر کمیته ها و دستگاه ها به خصوص هلال احمر در استقرار پایگاه های سلامت، راه اندازی گشت های مشترک بهداشت محیط، کنترل و تشدید بازرسی ها، توزیع کیسه زباله در میان مسافرین را از دیگر مصوبات این جلسه دانست.

وی از برگزاری رژه مشترک موتور سواری در سطح شهر در 15 اسفند در شهرستان خبر داد: ۱۵ اسفند  برگزار می شود.

 قره بیگلو گفت: شماره ضروری که در ایام نوروز ۲۴ ساعت فعال هستند، مرکز بهداشت ۱۹۰، دام پزشکی ۱۵۹۲، صنعت معدن ۱۲۴، شهرداری ۱۳۷ است.


انتهای پیام/
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 451231
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *