۰
امام جمعه چابهار:

عدم نامگذاری خیابان به نام شهید چراغ مکان قدرنشناسی ست

امام جمعه چابهار گفت: چندین سال است که پیگیری هایی برای نامگذاری خیابان چابهار به نام شهید چراغ مکان انجام می شود ولی مقاومت مسئولان مربوطه برای عدم نامگذاری خیابان قدرنشناسی جهاد و جانفشانی های مقام شامخ شهداست.
عدم نامگذاری خیابان به نام شهید چراغ مکان قدرنشناسی ست
 
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه چابهار اظهار کرد: درود خدا بر این ملت که مردم به خاطر انقلاب و اطاعت از رهبری ۲۲ بهمن زیبای دیگری آفریدند این حماسه تماشایی بخاطر عملکرد شما مسئولین نبود بلکه بخاطر اصل نظام بود, مسئولین گمان نکنند ملت بخاطر آنها به میادین راهپیمایی آمدند بلکه بخاطر انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند.
وی با اشاره به زمزمه های بدی رفراندوم افزود: دولت می خواهد رفراندم چه انجام دهد، در قول ها و وعده های که برای مردم انجام شد به آنها عمل نشد، دولت باید مشکلات بی ارزش شدن پول ملت را حل کند، مشکلات اقتصادی، گرانی و تبعیض بسیار مهمتر از مشکلات سیاسی کشور است.
وی با اشاره به رانت خواری های دولت ادامه داد: برخی از مسئولین بالادست دولت دوازدهم دچار فساد مالی شده اند، چرا این مشکلات توسط مجریان قانون به وجود آمده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان عنوان کرد: من همین جا از سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان تشکر می کنم که با برگزاری این کنگره دل رهبر را شاد کردند چراکه این یادواره ها انقلاب اسلامی را تحکیم می بخشد.
وی با اشاره به نامگذاری یک خیابان به نام شهید تصریح کرد: چرا از به نام زدن خیابان در چابهار به نام شهید چراغ مکان  مقاومت می کنند و متاسفم از نهادهایی که به چنین اموری بی توجه اند، و در جواب می گویند نام خیابان را بخاطر سفارش رهبری مکران می گذاریم، عجب! اینجا هم از نام رهبری مایه می گذارند آیا نه این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یاد و نام شهدا را در رأس هر اموری قرار می دهند.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: گرفتن عزاداری در فاطمیه تفرقه نیست و وحدت یعنی با اهل بیت بودن و پایه این ملت پیغمبر و آل پیغمبر می باشد و جلوی تفرقه ها را می گیرد و با توجه به فرمایش زهرای مرضیه(س) اطاعت از پیغمبر، علی و اولاد علی جامعه را متحد قرار می دهد همانطور که جوانان حزب الهی لبنان تاکنون آمریکا را ناکام گذاشتند و امروز ایران چنان قوی شده است که نگذاشت سوریه، لبنان و یمن تجزیه شود.
وی با اشاره به سالروز شهادت سید عباس موسوی اذعان کرد: امروز سالروز شهادت دبیرکل حزب الله لبنان است، صهیونیست ها فکر کردند لبنان نابود شدنی ست ولی هفته قبل دیدید که لبنان جنگنده اف ۱۶ اسرائیل را منهدم کرد و گفت دوران بزن و در رو دیگر تمام خواهد شد ضرب شصت سوریه برای شما درس عبرتی ست و مردم ایران انتقام خون شهدا را از شما خواهند گرفت.
انتهای پیام/ک
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 451200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *