۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار:

دشمنان بدانند همه مردم ایران سربازان مقام معظم رهبری اند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: بر طبق روایات معصومین در زمان غیبت اطاعت از رهبر عادل ب همه مسلمانان واجب است و مقام معظم رهبری رهبری فرزانه، عادل و بیدار بوده به طوری که امروز همه ملت سربازان این فقیه می باشند.
دشمنان بدانند همه مردم ایران سربازان مقام معظم رهبری اند
به گزارش چهاربهاران غلام محمد جهانگیری در مراسم عطرافشانی و غبارروبی شهدای تاسوعای چابهار به مناسبت سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین بلند پایه شهرستانی در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: این کسانی که امروز در این بوستان دفن می باشند شهدایی هستند که خونشان توسط تکفیری ها و گول خوردگان غربی آمریکایی و صهیونیسم بر زمین ریخت و در روز والا و مبارک تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
​وی با اشاره به ریخته شدن خون های زیادی در انقلاب سال 57 کشور افزود: آن روز هم ملت بیدار ایران با تجمعات میلیونی و مبارزه قوی با رژیم زورگوی پهلوی و نوکر واقعی آمریکا به دنیا نشان دادند که اصالت دارند و اصالتشان اسلام و راه حسین بین علی می باشد.
​رئیس اداره تبلیغات اسلامی چابهار ادامه داد: امروز کشور اسلامی ایران 80 میلیون ایرانی ندارد بلکه 80 میلیون سرباز مطیع مقام معظم رهبری دارد و آمریکاو صهیونیسم بدانند ما در هشت سال جنگ ولایت فقیه خود را رها نکردیم و 300 هزار نفرمان در این راه کشته شد؛ حال با این تحریم های بی اثر می خواهند ما را از راهمان عقب برانند و بدانند سخت در اشتباهند.
​جهانگیری توجه به برگزاری مراسمات 22 بهمن را مهم تلقی و عنوان کرد: برگزاری مراسمات 22 بهمن خاری ست در چشم کسانی که نمی خواهند موفقیت ملت ایران را ببینند و دشمن بداند ما در جنگ های فیزیکی پیروز شده ایم و به زودی با اقتصاد مقاوتی در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.
​وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور شما ملت شریف ایران در 22 بهمن یک برنامه معمولی نیست بلکه یک وظیفه، شرعی، قانونی، ملی، قومی و اعتقادی ست و مسلما مردم عزیز و شریف ایران در 22 بهمن به دنیا نشان می دهند هیچ گاه از نظام اسلامی روی برنمی گردانند و همیشه ستون های این انقلابند.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 451148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *