۰

ایجاد بیش از ۱۱۶ فرصت شغلی در 10 ماهه اول امسال توسط کمیته امداد چابهار

رئیس اداره کمیته امداد امام (ره) چابهار گفت: با توجه به سیاستهای کلان این نهاد و در راستای تحقق آن که همانا ایجاد اشتغال پایدار و افزایش روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان افراد کم بضاعت جامعه است ، 116 مورد اشتغال از طریق اعطای تسهیلات در ۱۰ ماهه ابتدای سالجاری انجام شد.
ایجاد بیش از ۱۱۶ فرصت شغلی در 10 ماهه اول امسال توسط کمیته امداد چابهار
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: مشاغل خانگی و خوداشتغالی از جمله اشتغال های ایجاد شده توسط این اداره است که با پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار و از طریق منابع مالی بانک های عامل و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.
گلزاری مقدم ضمن تشکر از بانکهای ملی، صادرات و سپه، به ویژه بانک ملی که با تسرع و تسهیل نمودن مراحل پرداخت همیار این نهاد بودند، افزود 35 طرح مشاغل خانگی و 34 مورد تسهیلات خود اشتغالی با معرفی به بانکهای عامل و به ارزش هشت میلیارد ریال و 40 طرح مشاغل خانگی و هفت مورد طرح خود اشتغالی به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد چابهار اخذ ضمانتنامه های خاص که توسط برخی از بانکها طلب میشود را از مشکلات موجود در جریان اعطاء وام بیان و اذعان کرد: با توجه به مشکلات مالی و معیشتی جامعه هدف این نهاد، شاهد آن هستیم برخی از بانکها نهایت سخت گیری را در دریافت وثایق و ضمانت نامه های بانکی می کنند که خود یکی از مهمترین مشکلات عدم جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال است که امیدواریم با مرتفع شدن این مشکل کمته امداد چابهار به تعهدات اشتغال خود درسال جاری بالغ بر ایجاد ۲۰۰ شغل برسد.
گلزاری خاطرنشان کرد: شایان ذکر است کمیته امداد چابهار با بیش از دو هزار خانوار تحت حمایت سالانه برای بیش از 250 نفر شغل ایجاد می کند.
انتهای پیام/ک
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 451109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *