۰
امام جمعه موقت اهلسنت چابهار:

شهرستان چابهار بعد از انقلاب پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای کرده است

امام جمعه موقت اهلسنت چابهار گفت: قبل از انقلاب در چابهار دانشگاه هم وجود نداشت ولی امروز دروازه توسعه به کشوریم که جای شکر و سپاس دارد.
شهرستان چابهار بعد از انقلاب پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای کرده است
مولوی عبدالواحد بزرگ زاده در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: امروز پیشرفت های علمی، عمرانی، نظامی و دفاعی در کشور نسبت به قبل از انقلاب مرهون خون شهدایی است که بخاطر همین انقلاب جنگیدند تا امروز همه در آرامش زندگی کنند.
وی با اشاره به متغیرات اقتصادی و معیشتی مردم در کشور گفت: اگر ایران را با بسیاری از کشورها مقایسه کنید در همین خاور میانه، اکثرا امنیت خود را مدیون ایرانند ولی در این بین دولت ها باید مانند شهدای بعد از انقلاب با نیت و هدف جهادی به مردم خدمت کنند نه اینکه خود را آقای مردم بدانند.
وی شهدا و انقلابیون را پایه گذار این انقلاب دانست و ادامه داد: در این دوره از دولت باید تلاش مسئولین در این مناطق بیشتر شود به طوری که قیمت قبوض آب و برق کاهش یافته و پروژه های مورد نیاز در روستاهای اطراف این منطقه به عنوان یک کاربر دیگر در جهاد سازندگی مورد هدف قرار گیرد.
مولوی بزرگزاده خاطرنشان کرد: قدردانی ما از این انقلاب بسیار بالاست و همه مردم مدیون انقلاب و خدمات آن می باشند ولی پروژه های بلند مدتی مانند آبرسانی از دریا اگر زودتر تکمیل شود قطعا شادمانی چند برابری مردم را در برخواهد داشت.
انتهای پیام/ک
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 451108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *