۰

دستگیری باند سارقان منزل و مغازه با 10 فقره سرقت در چابهار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چابهار گفت: سه سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت منازل و مغازه پس از اشراف و تعقیب اطلاعاتی در حین سرقت دستگیر و روانه زندان شدند.
دستگیری باند سارقان منزل و مغازه با 10 فقره سرقت در چابهار
به گزارش چهاربهاران سرهنگ حیدر علی کیخا در خصوص دستگیری سارقان حرفه ای در چابهار اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان چابهار پرونده دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی با اشاره به سرنخ های به دست آمده پس از اشراف اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسايي سه نفر سارق شده و پس از هماهنگي با مقام قضائی سارقان را حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ کیخا با بیان اینکه این سارقان به 10 فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف کردند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت و کساني که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
​وی توجه مردم به نکات ایمنی و امنیتی را مهم عنوان و تشریح کرد: مردم فهیم چابهار با رویت هر گونه مورد مشکوک در سطح شهرستان بلافاصله با پلیس در تماس باشند تا وقوع جرم و جنایت احتمالی کاهش یابد.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 451081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *