۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز؛

برنامه های دهه فجر باید بر پایه نهضت سیدالشهدا برگزار شود/بصیرت ملت در دشمن شناسی، پیروزی انقلاب اسلامی را رغم زد

امام جمعه چابهار گفت: امروز استکباریون در مسئله بصیرت ملت برای شناخته نشدن دشمن تلاش می کنند و به نام حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و مردم سالاری قصد تهی کردن مردم از قالب اصلی شان می باشند.
برنامه های دهه فجر باید بر پایه نهضت سیدالشهدا برگزار شود/بصیرت ملت در دشمن شناسی، پیروزی انقلاب اسلامی را رغم زد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز مردم چابهار اظهار کرد: امروز آل سعود و آمریکا دم از دموکراسی می زنند، حقوق بشری که خودشان آن را با جنایت های متوالی شأن  در یمن، سوریه و عراق نقض کردند.
وی با اشاره به اتحاد مردم ایران در صحنه های مختلف جامعه افزود: وحدت و اتحاد وسیله ای برای پیشبرد اهداف انقلاب است همان گونه که توکل و اعتماد ملت مردم ما بر خدا همواره پیروزی های هشت سال دفاع مقدس و جیره بر فتنه های دشمنان را به دست آورده است.
امام جمعه چابهار عامل معجزه خداوند را در بقا انقلاب حادث شده دانست و ادامه داد: اگر مردم از ایمان، باور خدا، بصیرت، علم اندوری و وحدت فاصله بگیرند انقلاب ما به قهقرا خواهد رفت.
وی با اشاره به شعار الله اکبر در بدو پیروزی انقلاب عنوان کرد: مبادا یک عده غربگرا قصد به خطر انداختن انقلاب را داشته باشند ما چقدر به عظمت ها رسیدیم، فاصله گرفتن از آمریکا ما را جلیل کرد و امروز هم باید از آمریکایی ها فاصله گرفت، راههایی که باور کردنی نبود به دست آمد، شهید طهرانی مقدم ما را در اسلحه موشکی به اینجا رساند که امروز هراسانه دشمن می گوید شما چرا موشک بالستیک دارید.
وی با اشاره به آلمان، انگلیس و فرانسه که به آمریکا پیوسته اند توصیه کرد: آنقدر پیشرفت می کنیم و آنقدر قدرتمند خواهیم شد که دماغ شما را به خاک بمالیم، امروز دنیا نمی تواند تحمل کند که ما در هوا و فضا پیشرفت کرده ایم.
حجت الاسلام موسوی اذعان کرد: اغتشاشات اخیر فراموش نخواهد شد، این ملت در همه حیطه ها شهید داده است، امروز بهترین پزشکان دنیا در ایران وجود دارد و این ها همه از برکات انقلاب می باشد.
وی با اشاره به جشن خودکفایی در کشور در کنار ۸۰ میلیون جمعیت و تحریم ها تصریح کرد: در زمستان سرد ۵۷ مواد غذایی، سوختی و تجهیزات چه سختی هایی تحمل شد، برخی مدیران در کشور دو تابعیت می باشند که اگر سایه شوم شان از کشور کوتاه شود مشکلات کنونی هم کم خواهد شد.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: طبق فرمایش مولا امیرالمومنین امام علی علیه السلام مردمی که توکل و انس با خدا را از دست بدهند مشکلات شان دو چندان خواهد شد، فراموش نکنید زمانی را که شهید رجایی سجاده اش در کنار میزش بود موقع اذان در اول وقت نمازش را می خواند همه باید این گونه باشند.
وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای ترور امام راحل در پاریس خاطرنشان کرد: خداوند همواره بندگان واقعی و مصلح خود را حفظ می کند و دشمنان همواره در ضربه زدن به اسلام ناکام مانده اند.
​حجت الاسلام موسوی رزمایش ارتش در کنارک را نماد پیشرفت و قدرت ایران در همه جهات عنوان و تشریح کرد: قدرت امروز ما برای حمله به هیچ کشوری نیست مگر استعمارگر و اشغالگران و این بنیه دفاعی ما ترس را بر اندام دشمنان انداخته است.
​انتهای پیام/ک
جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 451077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *