۰
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان استکبارگران است

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار گفت: امروز مردم چابهار با حضور وصف نشدنی خود بار دیگر به دشمنان و به خصوص فتنه گران نشان دادند هیچ گاه از آرمان های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید و با هر دسیسه گری به صورت قاطعانه برخورد خواهند کرد.
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان استکبارگران است
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم غلامی در حاشیه راهپیمایی امروز چابهار برای مقابله با فتنه گران در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: همواره دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ترفندها و حمله های حیله گرانه درصدد ضربه زدن به مردم ایران است و این بار هم با برپایی فتنه قصد ناامنی در کشور را داشتند.
​وی با اشاره به اقدامات به موقع و آگاهانه نیروهای امنیتی کشور در جلوگیری از اغتشاشات افزود: تا قبل از اغتشاشات رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را گرسنه و بی ارزش عنوان می کرد و با توهین های مختلف درصدد بی احترامی به ملت ایران بود و در زمان اغتشاشات هم از فتنه گران حمایت می کرد، امروز ترامپ، اسرائیل و دشمنان کشور بدانند ما هیچ بی احترامی را بی پاسخ نخواهیم گذاشت واین فریاد های مرگ بر آمریکا جوابی برای بی حرمتی های ترامپ است.
​نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار ادامه داد: افراد گول خورده در هفته های اخیر مردم بیدار ملت را که برای مطالبه و گرانی تجمع کرده بودند با شعارهای ضد انقلابی و اغتشاش گری بدنام کردند ما همواره از دشمنان نظام اسلامی تبری جسته و خواهان مقابله فوری نیروهای امنیتی با عاملین این فتنه ایم.
​وی حضور گسترده مردم چابهار در راهپیمایی امروز را برگ زرنی در کارنامه مردم کشور دانست و اذعان کرد: امروز بزرگ و کوچک، پیر و جوان همه و همه آمده اند تا بار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.
​حجت الاسلام غلامی انقلاب و رهبری را خط قرمز مردم دانست و خاطرنشان کرد: هر کس که بخواهد به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی توهین کند فرق ندارد ترامپ باشد یا فتنه گر، این موارد همواره خطوط قرمز ماست و به هیچکس اجازه نخواهیم داد ذره ای از حد خود در این موارد تجاوز کند.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 450970
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *