۰
با حضور مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان انجام شد؛

رونمایی از ساخت انیمیشن لنج های چابهار

انیمیشن لنج‌های چابهار قسمت دوم در ۱۳ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
رونمایی از ساخت انیمیشن لنج های چابهار
به گزارش چهاربهاران، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در حاشیه رونمایی ساخت انیمیشن لنج های چابهار گفت: چابهار به عنوان یک ظرفیت ملی در اختیار سیستان و بلوچستان است به طوری که بسیاری از اهداف توسعه ای کشور در این شهرستان دنبال می شود.

عبدالرحیم کردی افزود: چابهار یک فرصت برای جوانان استان است که در هر عرصه ای که می توانند فعالیت کنند فضا را برای آنها فراهم می کند.

وی بیان کرد: حضور انیمیشن سازان سیستان و بلوچستان در عرصه های بین المللی می تواند بخشی از توانمندی ها و ظرفیت های این استان را به نمایش بگذارد که انیمیشن لنج های چابهار تلفیقی از فعالیت ها و اقداماتی است که بخشی از آن به سنت و فرهنگ مردم و بخش دیگر نیز ریشه در آینده صنعتی چابهار دارد.

حمایت ویژه مسئولین به گروه انیمیشین ساز سیستان و بلوچستان
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک یک گروه 15 نفره در زمینه ساخت انیمیشن در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند که می توان این دعا را کرد که آینده انیمیشن متعلق به این استان است.
محمود کردستانی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ساخت انیمیشن دارد که می طلبد مسئولان و مدیران حمایت های ویژه ای به گروه انیمیشن ساز این استان داشته باشند.

وی بیان کرد: گروه انیمیشن سیستان و بلوچستان را سازمان ها و نهاد های زیادی به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت و همراهی می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قسمت نخست انیمیشن لنج های چابهار به خوبی توانست مخاطب زیادی را جذب کند که امیدواریم قسمت دوم این مجموعه در سطح بین المللی مطرح شود.

انتهای پیام/ ف
 
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 450963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *