۰
امام جمعه اهل سنت چابهار:

فتنه گران با اغتشاشات قصد بر هم زدن امنیت کشور را دارند

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: اعتراض های قانونی حق مردم است اما نباید با ایجاد اغتشاش و فتنه، امنیت اجتماعی را به هم ریخت و آسایش مردم را سلب کرد.
فتنه گران با اغتشاشات قصد بر هم زدن امنیت کشور را دارند
به گزارش چهاربهاران مولوی عبدالرحمن ملازهی در جمع نمازگزاران نماز باران در مصلی اهل سنت چابهار با بیان اینکه اعتراض نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی حق مردم است، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد اعتراضاتی در برخی شهرها نسب به گرانی و مشکلات اقتصادی بودیم، اما مردم عزیز باید هوشیار باشند که اعتراض های قانونی حق مردم است اما نباید با ایجاد اغتشاش و فتنه، امنیت اجتماعی را به هم ریخت و آسایش مردم را سلب کرد.
وی افزود: اینکه شنیده می‌شود در بعضی از شهرها نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی اعتراض و تظاهرات شده نباید موجب شود بعضی ها با تحریک جوانان ما آن‌ها را با خود همراه کنند که واکنش های بعدی را به همراه داشته باشد.
امام جمعه اهل سنت چابهار مشکلات و مسائل پیش آمده را نتیجه عدم توجه به تولید داخلی دانست و ادامه داد: دولت با برنامه ریزی های اقتصادی وضعیت معیشت مردم را بهبود بخشد تا در چنین اعتراضات بر حقی دست نااهلان برای سلب آسایش مردم و ناامن کردن اجتماع کوتاه شود.
وی خاطرنشان کرد: اعتراض حق مردم است اما مردم سعی کنند از راه های قانونی و به دور از اغتشاش و ناامنی پیگیر حل مشکلات باشند تا هرج و مرج در کشور به وجود نیاید.
​انتهای پیام/ک
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 450947
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *