۰
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان:

در راستای محرومیت زایی و اقتصاد مقاومتی سالن فوتسال و کارگاه صنایع دستی در کمب چابهار افتتاح شد

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: در راستای محرومیت زایی و اقتصاد مقاومتی سالن فوتسال سردار شهید حبیب لکزائی . کارگاه صنایع دستی شهیده مطهره ناروئی در کمب للو چابهار افتتاح شد.
در راستای محرومیت زایی و اقتصاد مقاومتی سالن فوتسال و کارگاه صنایع دستی در کمب چابهار افتتاح شد
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین معروفی در افتتاح سالن فوتسال در کمب للو چابهار بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور اظهار کرد: ​سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری‏ (مدظله‏ العالی) مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمت‏رسانی در مناطق محروم، به اجرای دو پروژه محرومیت‌زدایی در چابهار اقدام کرد.
وی خدمت به خلق خدا را رسالت عظیم اسلامی خواند و افزود: سپاه همواره در جهت سازندگی در همه عرصه حضور دارد و پاسدار انقلاب اسلامی می باشد
به طوری که افتتاح این دو طرح در منطقه حاشیه نشین چابهار با اعتبار بسیج سازندگی در سپاه سلمان استان صورت گرفته است.
فرمانده سپاه چابهار در حاشیه این افتتاحیه گفت: بسیج سازندگی این شهرستان در اجرای تدابیر رهبری مبنی بر محرومیت زدایی اقدام به فعالیت‏های عمرانی، امدادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده است.
سرهنگ علی کوهستانی افزود: محرومیت ‏زدایی و محروم نوازی با هدف افزایش عمق بخشی داخلی و کمک به توسعه و کارآمدی و ایجاد محبوبیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‏های اساسی بسیج سازندگی سپاه چابهار است.
وی در خصوص طرح های افتتاح شده عنوان کرد: افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی کارگاه صنایع دستی و افتتاح سالن ورزشی از جمله عرصه‏های فعالیت بسیج سازندگی سپاه چابهار است که اعتبارات این برنامه ها از محل اعتبارات سپاه تامین شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت کلی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه چابهار، پاسداری از دستاوردهای انقلاب و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی است و در راستای عمق ‌بخشی داخلی نیز در حیطه ‌های محرومیت‌ زدایی و سازندگی با استفاده از توان داخلی سپاه در حوزه‌هایی مانند اردوهای جهادی، پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی و محرومیت‌زدایی به نقش آفرینی و خدمت به مردم تلاش می کند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب: 450543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *