امام جمعه اهل سنت نگور چابهار:

منع استقلال کردستان عراق عامل جلوگیری از تجزیه عراق شد/ سردار سلیمانی چهره مبارز امروز دنیای اسلام است

26 مهر 1396 ساعت 8:35

امام جمعه اهل سنت نگور چابهار گفت: دشمنان اسلام با همه پرسی در کردستان عراق قصد تجزیه این منطقه را داشتند که بحمدالله با یاری سردار سلیمانی به اهدافشان نرسیدند.


مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا دشمنان قدیمی و قسم خورد اسلام و ایران قصد استقلال در کردستان عراق را داشتند به این دلیل که این تجزیه و جدایی از کشور باعث کوچک شدن عراق و محدود شدن قلمرو اسلامی شود.
وی افزود: بیانات و مخالفت مقام معظم رهبری باعث ورود سردار سلیمانی این فرمانده بزرگ اسلامی به قضیه می شود که علاوه بر نقش بر آب کردن حیله دشمنان؛ باعث حقیر شدن اسرائیل و آمریکا در خارج از مرزهای کشور شد.
وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا با همه پرسی در کردستان عراق عینأ موافق در سوریه و یمن بوده اند که تاکنون به یاری خداوند موفق نشده اند؛ کشورهای اسلامی باید ایران را الگوی خود قرار داده، کشور ما دارای فرقه ها و مذاهب مختلف است به گونه ای که علاوه بر امنیت داخلی باعث برقراری امنیت در کشورهای فرامرزی شده است.
وی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا وقتی پشت تریبون و در مقابل اکثریت رسانه های وابسته به خود با نام ایران شروع به بدگویی می کند دلیلش شکست نقشه های شوم خود در منطقه است و می خواهد ایران را با بدنام کردن و بدگویی به انزوا بکشد ولی بداند هر قدر که نام ما را بر زبان بیاورد ما قوی تر شده و هیچ هراسی از دشمنان نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: توصیه من به کشورهای عراق، یمن و سوریه این است که امروز چوب نفاق در جامعه را خورده اند و باید به فکر اتحاد و همبستگی باشند به طوریکه این پیوستگی و هماهنگی باعث نابودی داعش و بریدن دست آمریکایی ها در منطقه خواهد شد.
انتهای خبر/


کد مطلب: 450404

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450404/منع-استقلال-کردستان-عراق-عامل-جلوگیری-تجزیه-سردار-سلیمانی-چهره-مبارز-امروز-دنیای-اسلام

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir