۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

نهضت حسینی و یاد شهدای تاسوعای چابهار ماندگار می ماند/ سکوت مجامع بین المللی برای جنایات ۵ هزار نفری میانمار نشانه اسلام ستیزی ست

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: یاد شهدای تاسوعای چابهار را ارج می نهیم و یاد و نامشان تا ابد ماندگار می ماند.
نهضت حسینی و یاد شهدای تاسوعای چابهار ماندگار می ماند/ سکوت مجامع بین المللی برای جنایات ۵ هزار نفری میانمار نشانه اسلام ستیزی ست
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام سید محمد موسوی در خطبه نماز جمعه با اشاره به ماه محرم و نهضت حسینی اظهار کرد: قیام و نهضت حسینی در دنیا فراگیر است و باید فرهنگ به فرهنگ در کشورها و ملت های مختلف منتقل شود زیرا رستگاری واقعی از این طریق ممکن خواهد بود.

وی افزود: اگر روحیه شهادت طلبی و جنگ طلبی در مقابل مستکبران و زورگویان در کشورهای اسلامی مداومت داشته باشد مسلمأ پیروزی ها و اسلام گرایی ها زودتر به دست می آید.

وی ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین با رشادت و فداکاری خود به جهانیان آموخت راه خداوند راه جهاد و مبارزه با حاکمان جور زمان است و امروز این تفکر در کشور ما وجود دارد و طرح و زمینه همین مبنا باعث در ۸ سال دفاع مقدس با یاری خداوند متعال بیش از ۳۸ کشور دنیا را مغلوب ساخت.

امام جمعه مسجد امام حسین (ع) چابهار اذعان کرد: امروز جهان به چشم دید چگونه یک حکومت و دولت ضد اسلامی بعنوان یک عروسک گردان توسط دست های پشت پردهٔ غربی دست به جنایات و مسلمان کشی می زند و سکوت مجامع بین المللی دلیل بر این ادعاست.

وی خاطرنشان کرد: ما در عملیات انتحاری تاسوعای حسینی در چابهار شهدا و ایثارگرانی از دست دادیم که امروز یادشان را گرامی می دارم و می بایست این بزرگواران را ارج نهیم و یاد و نامشان را تا ابد زنده نگه داریم چراکه هر کسی لیاقت و جان دهی در دستگاه امام حسین (ع) را ندارد و اینها بودند که در چنین روزی خونشان در روی زمین جاری شد.

حجت السلام موسوی عنوان کرد: در تشییع جنازه پرشکوه شهید محسن حججی در اصفهان، تهران و مشهد دیدیم جمعیت پرشکوه و قدرشناس کشورمان را که برای جان فشانی این شهید بزرگوار چگونه در صحنه حاضر شدند و این در حالی بود که این شهید نسل سوم انقلاب برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و اسلام به میادین جنگ خارج از کشور رفته بود و این شهدأ جایگاه والایی در نزد خداوند خواهند داشت‌.

خطیب نماز جمعه چابهار تشریح کرد: فردا روز تاسوعای حسینی ست و روزی که به نام حضرت ابالفضل العباس برادر امام حسین(ع) نامگذاری شده است برادری که با رشادت و غیرت مردانه اش در میدان مبارزه با کافران و مسلمان نماها حاضر شد و هنوز هم مسلمانان در بزرگترین مشکلاتشان از کمک های غیبی این بزرگوار بهره مند می باشند.

انتهای پیام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 450313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *