۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌سیستان و بلوچستان در همایش دشمن شناسی و استکبار ستیزی:

دشمن شناسی دقیق و استکبار ستیزی کارآمد، نیاز اساسی جامعه ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌سیستان و بلوچستان گفت: شناخت دقیق از سیره عملی شهدا در جهت ایستادگی و مقابله با دشمنان به معنای دشمن شناسی دقیق و استکبار ستیزی کارآمد، نیاز مهم و اساسی جامعه امروز ما است.
دشمن شناسی دقیق و استکبار ستیزی کارآمد، نیاز اساسی جامعه ماست
به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده در همایش دشمن شناسی و استکبار ستیزی تشکیل انقلاب اسلامی را بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی عنوان کرد و افزود: برای بنیان این حکومت خونهای زیادی ریخته شده است و هرچه از عمر انقلاب می گذرد برکات و آثار آن بیشتر نشان داده می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ استکبار ستیزی و دشمن شناسی بر گرفته از اندیشه و عمل امام راحل است، بیان کرد: باید این اندیشه سرلوحه اعمال خود در مقابله با دشمنان قرار داده شود و همواره در صدد دفاع از اقتدار ملی و شرف خود بوده باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌سیستان و بلوچستان از امام راحل به عنوان یکی از دشمن ستیزان آگاه و بلند آوازه یاد کرد و اظهار کرد :امام راحل توانست با تکیه بر روح ذلت ناپذیری و ستم ستیزی فریاد هیهات من الذله راکه بر گرفته از اسلام ناب محمدی می باشد سر دهد وبر پیکره دشمنان اسلام لرزه بیاندازد.

وی ادامه داد: اجاز ندهید دشمن را طور دیگر به ما بشناسانند و کسانی که دست دوستی با دشمنان کنونی میدهند حتی در قرآن آمده که خداوند از آنها روی برمی گرداند.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده افزود: راه شهدای انقلاب نباید فراموش شود چراکه شهدای زیادی بر ضد دشمنی آمریکا و اسراییل دادیم.

وی با اشاره به ماهیت غلط استکبار و مشکل داشتن آن با اصل اسلام خاطرنشان کرد: استکبار با پیمان شکنی و پوچ کردن فرهنگ می خواهد به اهداف پلید و شوم خود دست یابد که هوشیاری بسیجیان و تمام ملت ایران اسلامی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
 
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 450310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *