۰
با حضور معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور؛

ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور چابهار بهره برداری شد

ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور چابهار با حضور معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور، فرماندار چابهار و مدیران دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور چابهار بهره برداری شد
به گزارش چهاربهاران، رئیس دانشگاه پیام نور چابهار در حاشیه افتتاح اظهار کرد: ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه پیام این شهرستان 2 هزار و 350 مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن 27 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مرتضی پورملائی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در سال 1373 فعالیت علمی خود را آغاز کرده است، بیان کرد: هم اینک 950 نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و در سال تحصیلی جدید 378 دانشجوی جدید پذیرفته شده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در کشور موفقیت های لازم در زمینه علم را کسب کرده است و هزار و 300 نفر در چابهار دانش آموخته این مرکز علمی هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: ما بر این باوریم که اعضای این دانشگاه بسیار توانمند هستند و در صورت فراهم شدن شرایط و بستر مناسب، می‌توانیم نقش موثری در ترویج و توسعه کارآفرینی، توسعه ایجاد کسب و کارها در کشور و همچنین افزایش تولید ملی و افزایش اشتغال داشته باشیم.

عباس اویسی افزود: دانشگاه پیام نور به عنوانی یکی از مراکز شاخص دانشگاهی توانسته در مسیر علم آموزی و اخلاق گام مهی بردارد و با محور قرار دادن اخلاق عرصه علم آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دانشگاه توجه ویژه به عدالت آموزشی دارد گفت: دانشگاه پیام نور با فراهم کردن تحصیل مجازی، امکان خوبی را برای اقشار مختلف از جمله زنان، کارمندان و غیره برای ادامه تحصیل ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف مهم آموزشی این دانشگاه تلاش برای تأسیس مرکز تحصیلات تکمیلی به منظور ارتقای جایگاه علمی مرکز و نیز فراهم شدن زمینه لازم برای ادامه تحصیل علاقه مندان و مشتاقان علم و دانش در مقاطع تحصیلی بالاتر بدون نیاز به طی مسافتهای طولانی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 450288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *