۰

طارمی در گفتگو با AFC: تا آخر می‌جنگیم/ الاهلی را شکست خواهیم داد

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل الاهلی عربستان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیروزی بر حریف سعودی و قهرمانی در آسیا سخن گفت.
طارمی در گفتگو با AFC: تا آخر می‌جنگیم/ الاهلی را شکست خواهیم داد
به گزارش چهاربهاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه دیدار روز سه شنبه تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان سعودی در چارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مصاحبه ای با مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس انجام داده است.
در این گفتگو طارمی ابراز امیدواری کرده پرسپولیس از سد حریف عربستانی بگذرد و راهی مرحله نیه نهایی شود.
ای اف سی در مقدمه این مصاحبه نوشته است: مهدی طارمی معتقد است که نگرش « تسلیم نشدن» می تواند به پرسپولیس کمک کند به هدفش که همان تبدیل شدن به نخستین تیم ایرانی فاتح لیگ قهرمانان آسیا است،برسد.
پرسپولیس سه هفته قبل ،در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی دو گل عقب ماندگی مقابل الاهلی را جبران کرد و به نتیجه 2-2 دست یافت، و سه شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به دنبال تداوم روند خوب خود در آسیا است.
قهرمان ایران با این واقعیت روحیه خواهد گرفت که آنها در مرحله یک هشتم نهایی هم ،در دیدار رفت با لخویا به تساوی رسیدند و سپس در بازی برگشت حریف را 1-0، شکست دادند تا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر صعود کنند.
 طارمی،مهاجم 6 گله پرسپولیس ، گفت: " من از همان اولین بازی گفته ام که ما برای کسب قهرمانی اینجا هستیم و تا آخر مبارزه خواهیم کرد."
"این کار سختی خواهد بود، اما من می توانم تضمین کنم که ما به راحتی تسلیم نخواهیم شد و به راحتی شکست نخواهیم خورد".
"ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد و من بسیار امیدوارم که می توانیم به هدفمان برسیم."
طارمی، که از بازیکنان کلیدی ایران در دومین صعود متوالی به جام جهانی جهانی بود، در پیشرفت تیم خود در قاره آسیا نیز نقش کلیدی داشت.
 پس از تساوی مقابل الهلال در مرحله گروهی، طارمی در دیدار با الوحده در دقایق پایانی پایانی 2 گل زد و به پیروزی 3-2 تیمش کمک کرد ، او دربازی آخر پرسپولیس در مرحله گروهی در برابر همان تیم سه گل دیگر زد و صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کرد.
طارمی می گوید: بازی برابر الوحده مورد علاقه من است چون مقابل این تیم هت تریک کردم؛ این بازی برای من بسیار خاطره انگیز است، اگرچه تمام بازی ها عالی بوده اند.
شش گلی که طارمی به ثمر رسانده او را پس از عمر عبدالرحمن از العین و هالک از SIPG شانگهای در رتبه دوم جدول گلزنان قرار داده است.هرچند که او پس از مرحله گروهی نتوانسته گلزنی کند.
گرچه طارمی در بازی برابر الاهلی گلی نزد، پرسپولیس روحیه جنگندگی خود را نشان داد در این بازی شجاع خلیل زاده و گادوین منشا در 20 دقیقه پایانی گلزنی کردند تا نتیجه 2-2 رقم بخورد.
طارمی در باره آن بازی می گوید:" در بازی رفت در عمان هوا بسیار گرم بود، به طوری که احساس می کردیم ما تیم مهمان هستیم، زیرا ما به بازی در این درجه حرارت عادت نداشتیم."
"اما من اکنون قصد دارم تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا دربازی برگشت مقابل الاهلی گلزنی کنم."
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 450216
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *