۰

فروش هر پراید زیان سه تا چهار میلیون تومانی دربردارد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش هر پراید سه تا چهار میلیون تومان زیان به بار خواهد داشت.
فروش هر پراید زیان سه تا چهار میلیون تومانی دربردارد
به گزارش چهاربهاران، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در نشست خبری گفت: قیمت گذاری در خصوص خودرو تجاری نیست و مسائل خارج از خودروسازی مانند رضایت اقشار مختلف جامعه و تورم مد نظر قرار می گیرد.
وی اظهار کرد:فروش هر پراید زیان سه تا چهار میلیون تومانی برای سایپا به دنبال دارد.
تقی زاده بیان کرد: ارتقاء سطح خودروهای تولیدی موضوع اصلی به شمار می رود. هیئت دولت نیز به این امر بسیار اصرار داشتند و در همین راستا استانداردهای ٥٥ گانه را به ٨٢ استاندارد افزایش دادند.
وی ادامه داد: خودروهایی مثل تندر، پراید، ٢٠٦، سمند و چند خودروی دیگر توان پاس كردن استانداردهای جدید را ندارند. در نتیجه سایپا در این بحث پیشگام شده و پراید را كه بسیار هم مورد توجه رسانه ها هست، از خطوط تولید خارج می كند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: پراید مثل تهران است! با همه مشكلات تهران كسی حاضر نیست این شهر را ترك كند و پراید هم همینطور است. این خودرو بیشترین آمار تولید را داشته و رتبه اول فروش را بین مردم و مصرف كنندگان حفظ كرده است.
تقی زاده بیان کرد: در همه دنیا خریداران خودرو از تسهیلات با سود كم استفاده می كنند، اما در ایران این شرایط مهیا نیست و یكی از دلایل قیمت تمام شده بالا در تولید خودرو همین امر است. لیزینگ ها نیز با سود 27 درصد خودرو می فروشند که برای خریدار صرف ندارد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص این كه در طرح فروش آخر پراید چگونه خودروها را به دست مشتریان واقعی می رسد، گفت: نمایندگان ما در این طرح حق خرید ندارند و سابقه خرید مشتریان مهم است. مثلا طبق بانك اطلاعاتی ما دانشجویان و طلاب و زوج های جوان كه در سال ٩٦ ازدواج كردند و تاكسی ها و … جزو مشتریان هدف ما در آخرین طرح فروش پراید هستند.
تقی زاده در ادامه عنوان کرد:هر كس با یك کد ملی می تواند ثبت نام كند و بعد از دریافت اطلاعات از سازمان های مربوطه، استعلام اطلاعات گرفته می شود و بعد از راستی آزمایی می توانند خرید كنند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا افزود:مشتریانی كه ثبت نام می كنند نمی توانند خودرو را به نام افرادی ثبت نام كنند كه شرایط مورد نظر سایپا را ندارد.سعی ما بر این است که خودروها را تا آخر امسال تحویل دهد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 450120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *