۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

دولت دوازدهم به وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال باید عمل کند/ شهید حججی فصل جدیدی از فرهنگ شهادت را نشان داد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دولت داوازدهم باید به وعده های خود مخصوصا وعده یک میلیون شغل در سال عمل کند.
دولت دوازدهم به وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال باید عمل کند/ شهید حججی فصل جدیدی از فرهنگ شهادت را نشان داد
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت جوانمردانه شهید حججی اظهار کرد: برخی نمایندگان مجلس ما اینقد ذلیلانه با یک زن در مجلس سلفی گرفتند که در جهان به تمسخر گرفته شدیم و باز هم شهدا به داد ما رسیدند و شهید حججی با شهادت جوانمردانه خود همه رسانه ها و اذهان جهانی را به وجه آورد و فصل جدیدی از فرهنگ شهادت را به ما نشان داد.
وی افزود: امیدواریم دولت دوازدهم دست از حزب و گروه بازی بردارند و به تولید و اشتغال مشغول باشند، در یکی از برنامه های وزرای ما کلامی از برنامه فرهنگی نبود خیلی عجیب است در جمهوری اسلامی یکی از اینها در برنامه هایشان فرهنگ دینی و اسلامی نبود، بی بندوباری و فساد در جامعه غوغا می کند و یک برنامه فرهنگی در برنامه وزرای دولت دوازدهم ذکر نشده است،.
خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: همه شما را به انجام واجبات و ترک محرمات توصیه و سفارش میکنم، انسان پرهیزگار بر دشمن خود ظلم نمی کند، ما با وهابیت، صهیونیسم و آمریکا به فرمان خدا دشمنی داریم و با همه این ملاک ها هیچ وقت ظلم نمی کنیم.
وی ادامه داد: فرزندان عزیز ما در سپاه پاسداران وقتی ناوچه آمریکایی را اسیر کردند با اکرام و احترام برخورد کردند ولی وهابیت و داعشی های که می گویند ما پیرو پیغمبریم وقتی محسن حججی را به اسارت گرفتند سر بریدند و این شهید امروز یکی از قهرمانان ملت ایران است.
حجت السلام موسوی گفت: اگر اهل بیت، ولی فقیه، مراجع و علما را دوست دارید بخاطر این دوستی نباید گناه کنید، نباید بخاطر هر حزبی دست به گناه زد؛ امروز گاهی بعضی از نمایندگان ما بخاطر حزب و گروه دست به هر گناه و تهمتی می زنند، نماینده ای می گوید خطاب به نماینده دیگر می گوید اینجا خطبه نماز جمعه نیست و مجلس است؛ بخاطر حزب خودش به نماز جمعه اهانت می کند، نماز جمعه ای که همواره سفارش پیغمبر بوده است.
وی اذعان کرد: حتی گاهی در امر به معروف و نهی از منکر هم معصیتی انجام می شود، حق افرادی پایمال می شود و وسوسه های نفس اماره در آن وجود دارد، برخی دستگاه های اجرایی با توجیه ادب از هر راهی به یکدیگر ضربه می زنند و ظلم می کنند که این عمل ضد اخلاقی است.
امام جمعه شهرستان چابهار افزود: رابطه های مجازی بین دختر و پسر ها، این محبت هایی که پسر نماز گزار عاشق دختر لاابالی شده و بخاطر این که نگوید امل است از نماز خود دست برمی دارد و بالعکس و جوانان باایمان ما نباید از محدوده ایمان و خدای خود خارج شوند.
وی در خصوص انسان با تقوا گفت: انسان با تقوا در هیچ مسیری از مسیر حق تخطی نمی کند، انسان آزاده بخشش گر است و همواره می بخشد، حب و بغض وسیله ای برای تحرکات انسانی است، ظلم، تجاوز، کینه و عصبانیت باعث شکست انسان می شود، حضرت علی هنگامی که در جنگ خندق بر روی سینه عبدود نشست تا سرش را ببرد، بر روی صورت مولا آب دهان پرتاب کرد، مولا علی ایستاد تا خشمش را فرو برد و عبدود را بخاطر خداوند به هلاکت برساند نه بخاطر خشم و کینه شخصی که راه خدا را پیروزی ست.
حجت السلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: اگر ملتی پشت سر ولایت خود حرکت کند به همه چیز دست می یابد، کسانی که امروز سعی دارند ولایت فقیه را زیر سوال ببرند، منافق و پشت سر شیطانند، کسی که با ولی حق همراهی نکند مانند داعشی ها با پست ترین انسان ها همراهی می کنند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 450056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *