۰
مشاورعالی و دستیار جوان نماینده چابهار، نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی:

شفاف سازی اموال وزرای اذهان عمومی را به دولت دوازدهم خوش بین تر می کند

مشاورعالی و دستیار جوان نماینده چابهار، نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت دوازدهم با شفاف سازی لیست اموال خود و فرزندانشان علاوه بر اینکه اذهان عمومی را به دولت خوش بین تر می کنند، بند قانون اساسی را در این خصوص اجرا کرده اند.
rr
rr
عادل شجاعی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در جلسه علنی دیروز مجلس، لاریجانی در این خصوص گفت چنین چیزی نداریم که وزرا در خصوص اموال خود مدارک لازم را ارائه ندهند و همه وزرا باید اموال خود را به مجلس شورای اسلامی لیست کنند.
وی افزود: عملکرد دولت دوازدهم نسبت به دولت قبل قابل پیش بینی نیست ولی انتظار ما این است که توجهات وزرا به استان محروم سیستان و بلوچستان بیش از پیش باشد چراکه بیشترین کمبودات رفاهی کشور در این استان می باشد.
وی ادامه داد: چابهار از کمبود فضای آموزشی برای دانش آموزان رنج می برد به طوریکه براساس استاندارد های آموزشی میزان فضای آموزشی برای هر دانش آموز 5 متر می باشد ولی برای هر دانش آموز در چابهار 48 سانتیمتر چیزی معادل 1 دهم استاندارد کشور می باشد.
مشاورعالی و دستیار جوان نماینده چابهار، نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به وعده های انتخاباتی تنها یکی از وزرا متولد دهه 60 برای یکی از وزارت خانه ها در نظرگرفته شده است، شاید دلیل انتخاب وزرای مسن به علت تجربه و تعهد کاری است تا بتوانند در تصمیم گیری های درست عملکرد بهتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم با توجه به آرای 70 درصدی دکتر حسن روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم حداقل از این استان وزرایی به مجلس معرفی شوند که متاسفانه این وعده انتخاباتی دولت عملی نشده است و امیدواریم از معاونین وزرا از مدیران موفق این استان در دولت دوازدهم استفاده شود.
انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 424870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *