۰
فرماندار قصرقند:

مصرف آب در قصرقند بیشتر از میانگین کشوری است

فرماندار قصرقند گفت: میانگین مصرف آب مردم قصرقند به ازای هر نفر در روز 300 لیتر که نسبت به میانگین کشوری و جهانی بالاتر است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حمیرا ریگی روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای آب مردم قصرقند نسبت به میانگین کشوری و جهانی، مدیریت مصرف آب مورد تاکید است که باید با فرهنگ سازی بین مردم از طریق نصب پلاکارد یا توزیع بروشور، نسبت به مصرف این نعمت الهی توجه بیشتری انجام شود.
وی افزود: مصرف آب در بین مردم شهرستان، روزانه به ازای هر نفر 300 لیتر گزارش شده است که نشان از مصرف بالای آب در این منطقه  می دهد.
ریگی بیان کرد: میانگین مصرف آب در ایران به ازای هر نفر در روز بین 197 تا 200 لیتر و در فصول گرم سال تا 250 لیتر گزارش شده است حال آن که در دنیا این عدد متفاوت بوده و میانگین مصرف آب زیر 300 لیتر است و بر اساس اعلام سازمان ملل، میزان مصرف روزانه آب برای هر نفر 50 لیتر در شبانه روز گزارش شده است.
فرماندار قصرقند خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تامین آب شرب مردم برخی از روستا های بخش تلنگ و مناطق دیگر که با مشکل بی آبی روبه رو هستند و به وسیله تانکر آبرسانی می شوند، باید عملیات احداث مجتمع آبرسانی 262 پارچه آبادی بخش تلنگ را با  سرعت بیشتری دنبال کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 424800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *