۰
نماینده سابق مردم چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

عهد شکنی برجام نیازمند مواضع صریح وزارت خارجه کشور/ تنها رهاورد برجام کندشدن پیشرفت هسته ای ایران بود

نماینده سابق مردم چابهارگفت: وزارت خارجه ما باید در خصوص بی تعهدی و نقض برجام از خود واکنش نشان دهد، اینکه بخواهند برای نشان دادن عملکرد خوب خود شکست ها را پنهان کنند نوعی گول زدن مردم است.
11
11
یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تحریم های های جدید ضد کشور ما همانند تحریم های گذشته بی اثر خواهد بود و بر روی هدف انقلاب تاثیر نخواهد داشت.
وی افزود: اگر امروز انقلاب ما به سمت رشد و ترقی با سرعت در حرکت است همه از حق و رشادت های شهداء و حرکت بنیادین امام راحل است.
جدگال بیان کرد: آمریکا به هیچ یک از مواضع خود نسبت به برجام عمل نکرد و تنها جلوی پیشرفت هایمان را در زمینه هسته ای و بعضا تولید داخلی گرفت و دولت باید این را بپذیرد.
وی ادامه داد: آمریکاییها از روز اول که نه بلکه از اول انقلاب و قبل انقلاب بفکر استعمار کشور ما بوده اند و وقتی دستشان کوتاه شد دشمنی شان صد چندان شده است لذا برجام از اول اشتباه بود و شکست خورد چراکه دشمن تنها قصدش خلل در توسعه هسته ای ما بود.
نماینده سابق مردم چابهارگفت: اکنون وزارت خارجه باید در قبال تحریم های ضد ایرانی آمریکا واکنش آشکار نشان دهد اینکه بعد از فسخ قرارداد 2030 مصوبه انجام دهند یعنی نمی خواهند کودکان ما با فکر سالم در جامعه رشد یابند و آینده کشور را با آموزش های نادرست نابود کنند.
وی آمریکا را دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب بیان کرد و خاطرنشان کرد: از روز اول دولت یازدهم نباید با اتکا با غربی ها مواضع خود را عوض کرده و در راکتور هایمان سیمان می ریختیم که در خیلی از بخش ها صدمات و کندی در پیشرفت کشور بوجود آمد.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 424591
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *