۰
پدر شهید حامد بزی در گفتگو با چهاربهاران:

سوم خرداد نماد وحدت همه آحاد برای دفاع از کشور بود/ شهید بزی رهرو تفکر انقلابی منبعث از فرهنگ مقاومت و ایستادگی است

پدر شهید حامد بزی گفت: سوم خرداد روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی است که همه آحاد مردم در کنار همه قوای نیروهای مسلح ،جانانه از هویت ملی و اسلامی خویش دفاع کردند.
3535
3535
به گزارش چهاربهاران، سوم خردادماه سالروز پیروزی افتخارآمیز رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان در سال ۱۳۶۱ بوده و یکی از رخدادهای حماسی و الهام بخش در تاریخ مقاومت ضد استکباری ملت ایران است. سوم خرداد نماد تأثیر سرنوشت‌ساز وحدت، همدلی و همزبانی ملی در دست‌یابی به اهداف والا در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود
 سوم خرداد؛ حادثه ماندگار و نماد مقاومت در تاریخ کشور است و مقاومتی که در خرمشهر خلق شد امروز مایه ترس و وحشت زورمداران عالم محسوب می‌شود.
علیجان بزی پدر شهید حامد بزی که پسرش در 27 مهر سال 90 توسط تروریست های تکفیری روبروی مسجد امام حسین چابهار به شهادت رسید به چهاربهاران گفت: امروز مقاومت، مقاومت اقتصادی است همچنین دشمن با تبلیغات میخواهد ما را از آرمانهای انقلاب دور نگه دارد و به نوعی تهاجم فرهنگی انجام می دهد.
 سوم خرداد نماد دفاع سخت و افزایش بصیرت انقلابی مصونیت بخش ما در جنگ نرم خواهد بود
پدر شهید بزی با اشاره به خاطرات جنگ دفاع مقدس افزود: سال 61 که در عملیات مرصاد و بیت المقدس به جبهه رفتم چنان شوق مقاومت داشتیم که کسی نمی توانست برای جبهه رفتن جلویمان را بگیرد در عملیات خرمشهر همه برای دفاع از شهر کمر شهادت بسته بودند و نگذاشتیم یک وجب از خاک کشور دست مستکبران بیفتد
وی بیان کرد: امروز روز نبرد فرهنگی و اقتصادیست، جوانان ما باید مردانه عمل کنند و دوست و دشمن را از هم تشخیص دهند چراکه اگر دست دوستی به دشمن دراز کنیم ضربه بزرگی خواهیم خورد و یاد و نام شهدإ را فراموش خواهیم کرد
پدر شهید تصریح کرد: سلاح ما در دوران دفاع مقدس تکیه بر خداوند و قدرت ایمان بود که به همین دلیل خداوند برکات و نصرت خود را بر مردم ما نازل کرد.
علیجان بزی با تاکید بر این که ایمان مردم به آرمان‌ها را در طول دفاع نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: مردم از همه گروه‌ها با توکل به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خود را در سرنوشت جنگ سهیم می‌دانستند و این موضوع باید به عنوان یک سند همواره محفوظ بماند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 424266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *