۰
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان و معتمدان محلی؛

سرپرست جدید فرمانداری چابهار معرفی شد‌/ عکس

"ایوب درویشی" به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان و معتمدان محلی شهرستان معرفی شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان و معتمدان محلی چابهار به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
 درویشی که در روزهای نخست روی کار آمدن دولت یازدهم به عنوان یکی از گزینه‌های استانداری سیستان و بلوچستان مطرح بود سابقه سرپرستی و فرمانداری شهرستان نیکشهر را در کارنامه خود دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در بازدیدی که در ابتدای ورود به شهر چابهار از ایستگاه های استقبال از مسافرین نوروزی و اقدامات انجام شده داشتم وضعیت بسیار خوب و مناسب بود.
علی اوسط هاشمی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان چابهار در زمینه های مختلف از جمله ظرفیت های توریستی و  گردشگردی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در سال ۹۶ به عنوان مقصد گردشگری ایرانیان انتخاب شده باید به توسعه ظرفیت های گردشگری استان خصوصا شهرستان چابهار توجه ویژه ای داشت.
وی گفت: با توجه به این موضوع همزمان با روشن شدن مشعل گاز در زاهدان کلنگ انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار نیز زده شد و امیدواریم با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه این مهم نیز به زودی عملی شود.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: احداث فرودگاه بین المللی چابهار، احداث مجتمع پتروشیمی، اجرای طرح های کشاورزی و آبرسانی به روستاهای پایین دست سدهای شهرستان چابهار از جمله دیگر اقدامات توسعه ای در این منطقه است.
وی با اشاره به نقش موثر بزرگان و ریش سفیدان افزود: بهره گیری از ظرفیت میوه های گرمسیری از جمله کاهش واردات موز و استفاده از موز شهرستان چابهار از جمله دیگر ظرفیت های این منطقه است که می تواند موجب ایجاد اشتغال شود.
پیش از این احمدعلی موهبتی، فرماندار سابق چابهار در 27 دی‌ماه سال 95 به سمت فرماندار ویژه تربت حیدریه منصوب شد و بیژن بختیار، فرماندار کنارک با حفظ سمت سرپرستی فرمانداری چابهار را بر عهده داشت.
 






انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 423900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *