۰
نماینده مردم چابهار در مجلس در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با چهاربهاران:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی جوابی با صلابت به رفتار استکبار گونه امریکا بود

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی با صلابت به رفتار استکبار گونه امریکا بود.
1
1
عبدالغفور ایرانژاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در چابهار با جمعیت بیشتر و باشکوهتر نسبت به سالیان گذشته برگزار شد و الان که به پایان راهپیمایی نزدیک میشویم هنوز هم مردم به خیل راهپیمایان اضافه می شوند.
ایرانژاد افزود: این مسائل و سیاست های سلطه طلبانه ای که آمریکا دارد و رییس جمهور کنونی آن هم به وضوح از سطله گری سخن می گوید برای مردم ایران قابل هضم نیست به طوریکه امروز شاهد هجوم مردم در صف های راهپیمایی چابهار بودیم که خود به تنهایی تیری بر چشمان ظالمان و بدخواهان اسلام ما است.
ایرانژاد ادامه داد: مردم چابهار امروز نه تنها تنفر خود را از سیاست های غلط آمریکا و رییس جمهور وقتش اعلام کردند بلکه نشان دادند که به هیچ عنوان زیربار استکبار نخواهند رفت و بعنوان یک سرباز از پیر تا نوجوان پشت سنگر مقام معظم رهبری ایستاده اند.
نماینده مردم چابهار اذعان کرد: من از حضور پرشور مردم چابهار در این راهپیمایی قدردانی می کنم و ۳۸ مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و به خصوص خطه استانمان تبریک و تهنیت می گویم.
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 423758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *