۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

مهم ترين عامل انقلاب آرمان خواهي و اعتقاد به مكتب اسلام بود/ حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت:رهبران اصلي انقلاب مجاهديني بودند كه با اعتقاد به مكتب اسلام وارد ميدان مبارزه شدند.
12
12
حجه السلام والمسلمین جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
حجت السلام جهانگیری بیان کرد: گروه گول خورده وهابیت در عراق و سوریه دست نشانده آمریکا می باشند و حضور تشیع و تسنن بار دیگر آب سردی بر تنشان خواهد بود.
وی ادامه داد: برادران تسنن در ۸ سال دفاع مقدس و حالا هم در بین مدافعان حرم و حتی شهادتشان در تاسوعای چابهار مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ايران كه دلبسته به رهنمودهاي حضرت امام اين مرد الهي و روحاني بودند با منطق حق و درس هايي با بصيرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودركنار نيروي عظيم ايمان و اعتقادبه اسلام با فداكاري و جان فشاني هاي فراموش نشدني انقلاب را به يادگار گذاشتند.
وي ماهيت انقلاب اسلامي را ماهيت جهاني دانست و گفت: پيروزي نظامي مبتني بر اسلام چه در داخل كشور و چه در خارج آن پديده اي تازه در تحولات سياسي كشور و جهان به وجود آورد.
رئیس اداره تبلیغات چابهار با تاكيد وحدت همه قشرها و همه مذاهب اسلامي براي پايداري نظام انقلاب اسلامي تصريح كرد: جنبش هاي اسلامي حال حاضر و بيداري اسلامي به نوعي به سوي انقلاب اسلامي است، چراكه انقلاب ما با الگوگرفتن اسلام ناب محمدي هيچ تفاوتي بين مسلمانان قائل نيست و هميشه در حال اتحاد گام برداشته است.
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 423752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *