۰
رئیس زندان چابهار خبرداد:

به مناسبت دهه فجر؛ مجوز مرخصی به زندانیان چابهار داده می شود/ تلاش برای تبدیل فضای زندان به فضای آموزشی و فرهنگی

رئیس زندان چابهار گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر زندانیانی که در فعالیت های فرهنگی فعالیت کنند به مرخصی می روند.
4
4
به گزارش چهاربهاران، محمد کدخدایی در جشن بزرگ انقلاب در زندان چابهار اظهار کرد: زندانیانی که در فعالیت های فرهنگی زندان فعالیت های فرهنگی داشته اند با مجوز داده شده در حدود ۲۰ نفر بمناسبت دهه فجر مرخصی داده می شوند.
 نماینده مقام معظم رهبری در امور اهلسنت چابهار گفت: امیدواریم در آینده زندانیان عزیز را در مجامع و محافل بهتری ببینیم زیرا راضی نیستیم که شما را در اینجا ببینیم و این قبیل مشکلات تنها دلیلش دشمنان نظام میباشند و به فرموده امام این انقلاب، انقلاب محرومان و مستضعفان است.
حجت السلام و المسلمین ابراهیم غلامی افزود: کمیته امداد و تشکیلات دیگر بخاطر محرومیت زدایی در بلوچستان در بعد از انقلاب تشکیل شده است.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری چابهار گفت: امام خمینی (ره)کیست، یک انسان معمولی مانند من و شما و با دست خالی و در خانه اجاره ای زندگی کرد ولی کار بزرگی انجام داد و این جشن ۳۸ مین سالگرد پیروزی انقلاب واقعا در دنیا بی نظیر است.
علی دهمرده افزود: هیچ فاصله ای بین من و شما زندانی نیست شاید لغزشی صورت بگیرد و من جای شما قرار بگیرم لذا نمیتوانم فخر بفروشم، ۸۰ درصد شما زندانیان قشر جوان می باشند و ما زندانهای خودمان را تبدیل به آموزشگاه و دانشگاه کردیم.
وی ادامه داد: ان شالله به حول قوه الهی همت کنید و حرفهایی که مقام معظم رهبری و سایرین در نظر میگیرند عمل کنید تا در کنار خانواده قرار بگیرید.
دهمرده بیان کرد: زمانی بود که در گذشته به دلیل عدم امکانات یک روز نتوانستم در چابهار بمانم ولی با توسعه سواحل مکران صنعت وتوسعه را خواهیم دید.
جشن بزرگ انقلاب در زندان چابهار با اجرای تئاتر، مسابقه خوانندگی به پایان رسید که به ۷ نفر جوایز نقدی اهدا شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 423711
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *