۰
دبیر جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" خبر داد

حضور فیلمسازان استان‌های جنوبی کشور در جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" چابهار

دبیر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" گفت: این جشنواره ۱۹ و ۲۰ اسفندماه با هدف معرفی پتانسیل‌های گردشگری و اکوتوریسم جنوب کشور در چابهار برگزار می‌شود.
1
1
به گزارش چهاربهاران، محمدامین محمدی ظهر اظهار داشت: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" 19 و 20 اسفندماه با هدف معرفی پتانسیل‌های گردشگری و اکو توریسم منطقه جنوب کشور، تبادل تجربه و ایجاد فضای رقابتی در بخش‌های مختلف فیلم کوتاه با شرکت فیلم‌سازان استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و مناطق آزاد کشور در چابهار برگزار می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" بسط و گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی و کشف استعدادهای بومی را به عنوان دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: فیلم‌سازان می‌توانند آثار خود را  با موضوع آزاد در 2 بخش مستند و داستانی حداکثر تا تاریخ 5 اسفندماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار ارسال کنند.
وی بیان کرد: این جشنواره با حمایت مادی و معنوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، سازمان منطقه آزاد چابهار و شورای شهر و شهرداری بندر چابهار برگزار می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: پس از بازبینی، پذیرش و ارزیابی آثار توسط هیات داوران، به بهترین فیلم‌های مستند و داستانی، بهترین کارگردانی، تدوین، فیلمنامه، ایده مستند و منتخب داوران جوایز نقدی، دیپلم افتخار و لوح تقدیر اهدا می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه "تیاب" گفت: در مدت برگزاری جشنواره کارگاه یک روزه فیلم‌سازی توسط توسط یکی از اساتید حوزه فیلم‌سازی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور در این جشنواره به آدرس اینترنتی www.teyabfestival.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 423691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *