۰
سخنگوی شورای شهر درگفت و گو با چهاربهاران در خصوص مشکلات چابهار:

از پیگیری وضعیت آب شرب روستایی تا جبران کمبود فضاهای آموزشی در مناطق حاشیه شهرستان چابهار

منشی اصلی شورای شهر چابهار گفت: اولویت اول ما پیگیری وضعیت آب شرب روستاهای چابهار است به طوریکه با هدف مبارزه با مشکلات بهداشتی در این مناطق به دنبال تخصیص بودجه هستیم.
211
211
عبداله کتری زاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی شامل مدارس در مقاطع مختلف و حتی فقدان مدارس در بعضی مناطق حواشی چابهار ما را مصمم به پیگیری اعتبارات کرده است تا روند صعودی فراگیری علم افزایش یابد.
وی افزود: در خصوص مشکلات درمانی در حوزه شهر نیز مسائلی در حال پیگیریست تا بتوان خدمات بیمارستانی و درمانی بهتری به مردم ارائه داد.
کتری اذعان کرد: در خصوص فرودگاه الحاق به منطقه آزاد در محدوده وشنام پیکره پلیس راه چابهار جانمایی هایی انجام شده است که اخذ بودجه آن در حال پیگیریست.
سخنگوی شورای شهرچابهار بیان کرد: جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در اولویت کار شهرداری قرار داده شده است به طوریکه پروژه پارک بهاران دریا بزرگ در حال جدول گذاری ست تا بتوان فضای تفریحی مجهز تری در اختیار مردم قرار داد.
عبدالله کتری زاده خاطرنشان کرد: دو کمربندی شهر و حتی مسیر پلیس راه تا ورودی شهر که در سفر قبلی استاندار نیز کلنگ زنی شد باید دو بانده شود تا تردد بهتری برای وسائط نقلیه مهیا شود.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 423632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *