۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

مسابقات ارگان‌های دریایی کشور اسفندماه امسال در چابهار برگزار می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی- ساحلی ارگان‌های دریایی کشور اسفندماه امسال در بندر چابهار برگزار می‌شود.
121
121
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی در نشست هماهنگی ششمین دوره مسابقات ارگان‌های دریایی کشور در چابهار، اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی- ساحلی ارگان‌های دریایی کشور اسفندماه امسال در بندر چابهار برگزار می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری این مسابقات باید هدفمند باشد و اجرای آن در سه بخش رفاهی، زیرساختی و نرم‌افزاری با هدف توسعه پایدار همراه باشد، به نحوی که تمام ورزشکاران ارگان‌های دریایی کشور اتفاقات خوشایند توسعه بندر چابهار را در ذهن خود به خاطر بسپارند.
وی با اشاره به توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به بندر چابهار و اعطای میزبانی این مسابقات به سیستان و بلوچستان، بیان کرد: تلاش ما این است که در این دوره از مسابقات به مردم نشان دهیم استراتژی دولت در این منطقه نگاه توسعه‌ای است و ورزشکاران حاضر متوجه شوند تاکنون چه میزان حجم کار صورت گرفته است.
یحیی یحیایی، دبیر کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه اظهار داشت: ششمین دوره ورزش‌های آبی- ساحلی به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور ارگان‌های دریایی کشور و شرکت‌های خدماتی دریایی و بندری در 4 رشته شنا (استخر و آزاد) قایقرانی (تورینگ و کایاک یک نفره، دو نفره و ماراتن)، والیبال و فوتبال ساحلی نیمه اول اسفندماه در بندر چابهار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 423629
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *