۰
گزارش چهاربهاران از نامهری مسکن در پروژه مسکن مهر چابهار؛

پروژه شش ساله ای در جنوب شرق کشور هم چنان در هاله ای از ابهام/ سردرگمی متقاضیان مسکن بین پیمانکار واداره مسکن شهرسازی چابهار

با گذشت چند سال از اجرای طرح مسكن مهر در كشور، متقاضیان آن كه بیشتر اقشار متوسط با درآمد كم‌ جامعه هستند، در انتظار دریافت خانه‌ای با امكاناتی مناسب هستند.
121
121
به گزارش چهاربهاران، با گذشت چند سال از اجرای طرح مسكن مهر در كشور، متقاضیان آن كه بیشتر اقشار متوسط با درآمد كم‌ جامعه هستند، در انتظار دریافت خانه‌ای با امكاناتی مناسب هستند. ساخت مسكن مهر شهرستان چابهار نیز در چند مرحله اجرا گردید ولی پروژه 110 واحدی شرکت ت.ش از نقاط ضعف بسیاری برخوردار است.
این شرکت با ثبت نام از متقاضیان ودریاف وجه نقد متغیر از 15 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان در چند مرحله وعده تحویل یک ساله را به متقاضیان مسکن مهر داد ولی با گذشت از مدت زمان تعیین شده نه از مشخص شدن واحدها خبری بود ونه از ساخت و تکمیل پروژه و متاسفانه در این اثنی بازار خرید وفروش واحدها به متقاضیان آزاد نیز افزایش یافت.
مدیر عامل مسکن مهر چابهار در گفت و گو با چهاربهاران گفت: مانع اجرای پروژه مسکن مهر چابهار، اداره مسکن و شهرسازی است تا قبل از توقف کار، در حدود ۵۰ واحد نیمه کاره ساخته شده بود که به دلیل ایراد گرفتن فنی توسط اداره مسکن اجرای کار ساکن شد.
احمد نامجو ادامه داد: ایراداتی که کارگروه مسکن شهر سازی در خصوص بتن ریزی مسکن مهر چابهار گرفت باعث شده پروژه ۷ ماه تعطیل شود و هنوز هم راکد است درحال حاضر آزمایش کر گیری بتن انجام شده و جواب به نظام مهندسی ارسال شده که تا پایان ماه جواب داده خواهد شد و شروع به کار میکنیم.
یکی از اعضای مسکن مهر که ۱۵ میلیون تومان برای ثبت نام پرداخت کرده است در گفت و گو با چهاربهاران گفت: ۷ ماه است که مدیرعامل مسکن مهر وعده سرخرمن می دهد و جوابگو نیست به طوریکه ۵۰ واحد اولیه را به طور نیمه کار رها کرده و ساخت متوقف شده است.
عباس بزی افزود: ۱۲۰ نفر مبالغی بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان پرداخت کرده اند که به طور میانگین ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: اگر نمی توانند مسکن مهر را اجرایی کنند حداقل هزینه پرداخت شده را پس بدهند تا به پول مان برسیم.
یکی از شهروندان با اشاره به ثبت نام از حدود دویست نفر برای پنجاه واحد مسکونی بیان کرد: از خیل زیاد ثبت نام کنندگان فقط نام پنجاه نفر برای فاز اول انتخاب شده است، تکلیف باقی ثبت نام کنندگان چیست.
وی با اشاره به صحبت یکی از کارمندان اداره راه و شهرسازی گفت: غیر از مشخص شدن اعضای 50 واحد فاز اول بابت باقی اعضا تصمیم گرفته نشده ولی مقرر شده وضعیت آنها در جلسه ای که مشخص نیست تا چه زمانی باید انتظار ان جلسه را کشید تصمیماتی اتخاذ شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 423626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *