۰
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

ساخت سیلوی 150 هزار تنی غلات در بندر چابهار

مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: سیلوی 150 هزار تنی ترمینال غلات به صورت کاملاً مکانیزه در بندر شهید بهشتی چابهار با 130 میلیارد تومان اعتبار ساخته می شود.
33
33
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی اظهار کرد: این سیلو در مرحله نخست با ظرفیت 150 هزار تن بهره برداری می شود و در مراحل بعدی قابلیت افزایش تا 400 هزار تن را دارد.
  این مقام مسئول  تصریح کرد: این سیلو به دو دستگاه برج تخلیه غلات مجهز خواهد شد که هر دستگاه بیش از هزار تن در ساعت تخلیه خواهد کرد.   آقایی گفت : ترمینال غلات در بندر چابهار دارای یک اسکله تخصصی است که قابلیت پذیرش کشتی های بالاتر از 120 هزار را برخوردار است.   مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود : انتقال غلات از برج های تخلیه تا سیلو به صورت مکانیزه و گالری های کاملاً محسور شده با رعایت موازین زیست محیطی خواهد بود.   آقایی گفت : امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان اولین ترمینال مکانیزه کشور با ظرفیت بیش از هزار و 500 تن در ساعت، صادرات مواد معدنی را برای صادرکنندگان کشور رقابت پذیرتر و اقتصادی خواهد کرد.   مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: این ترمینال به طور قطع در سال های اولیه راه اندازی، ترافیک بار قابل توجهی را برای این بندر ایجاد خواهد کرد.   آقایی اظهار کرد: با توجه به مواد معدنی با خلوص بالای استان سیستان و بلوچستان و افغانستان و حجم صادرات بیش از 14 میلیون تن سنگ آهن و حجم صادراتی سنگ های زینتی و مواد معدنی مسی و آلومینیوم به کشور چین، این ترمینال در هر ساعت قابلیت بارگیری بیش از هزار و پانصد تن در ساعت را فراهم می کند.   انتهای پیام/
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 423606
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *