۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

حماسه 9 دی؛ نقطه اوج بصیرت ملت به خط امام و رهبری بود/ سپاه با قدرت و صلابت باعث ایجاد امنیت فرودگاه ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان شده است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: 9 دی متعلق به ملت و روز بصیرت امت اسلام و روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
99
99
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمار جمعه این هفته با اشاره به عوامل خطا و لغزش اظهار کرد: یکی از عوامل خطا، عدم مشورت در امور و وخود رای بودن است، ائمه اطهار در امور با دیگران مشورت میکردند و سفارش اکید شده تا در امورات با مردم مشورت کنید، مشورت با افراد خیر خواه و متدین و دلسوز باید باشد تا کارساز باشد.
وی در خصوص انسان های خودرای و مستبد، با اشاره به روایات معصومین افزود: کسی که مستبد و خودرای باشد هلاک خواهد شد و هرکس در امورات با دیگران مشورت کند در عقل آنها شریک شده است و در اسلام به مسئله مشورت تاکید فراوان شده است و میطلبد که انسان از این دستور مهم،خودداری نکند.
خطیب جمعه چابهار با فرا رسیدن ایام 9دی روز بصیرت بیان کرد: شاگردان مکتب امام حسین علیه الاسلام، سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری در همه جا با بصیرت آماده دفاع از اسلام هستند و به هیچ عنوان با تشر امریکا و دشمنان دیگر، نمی ترسند و هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را کنار نمی گذارند
وی افزود: 9 دی متعلق به ملت و روز بصیرت امت اسلام و روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روز ملت با وحدت و یکپارچگی فریاد رسوایی فتنه گران را سر دادند.
حجت السلام موسوی ادامه داد: هر جا که لازم باشد حاضر هستند، در ایران باشد یا در حلب و فقط به خداوند توکل میکنند بر لبخند امریکا و فرانسه و مذاکرات توکل نمی کنند.
خطیب امام جمعه چابهار ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام را تبریک عرض کرد.
وی در خصوص 5 دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاه به فرمان امام افزود: در آن زمان که دشمنان قصد توطئه و هواپیما ربایی داشته، سپاه به فرمان امام لبیک گفت و با قدرت و صلابت باعث امنیت فرودگاه ها و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است تا به اکنون خوب درخشید.
حجت السلام موسوی در ادامه  پیروزی رزمندگان در حلب را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در جبهه سوریه فرزندان روح الله و سید علی با مقاومت دیگر رزمندگان منطقه توانستند ضربه محکمی به استکبار جهانی وارد کنند و انشاالله با توکل به خدا و مقاومت مردم، دشمنان اسلام جواب دندان شکنی در موصل خواهند خورد.
خطیب نماز جمعه چابهار در خصوص عملکرد برجام گفت: دشمن نقص عهد کرده شما هم باید جواب در خور بدهید ما هم باید نقص عهد کنیم و این فرمان قرآن است و باید مقابله به مثل شود.
انتهای پیام/
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 423599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *