۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

فتح حلب نقطه عطفی در جنگ خانمان سوز در سوریه است/ برپایی بیمارستان صحرایی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهرستان چابهارگفت: فتح و پیروزی حلب نقطه عطفی در جنگ خانمان سوز در سوریه است.
99
99
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: وجود نازنین پیامبر برای همه حتی غیر مؤمنان، رحمت است همچون بارانی که بر همه گستره زمین می بارد و هر کس امید به خدا دارد باید از پیامبر الگو بگیرد تا به رضوان برسد و مادامی که سیره و سنت پیامبر در جامعه رواج داشته باشد مردم گرفتار بلا و عذاب نمیگردند
وی میلاد با برکت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک عرض کرد.
خطیب جمعه چابهار از خدمات خالصانه عزیزان نیروی زمینی سپاه، به جهت راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی صحرایی در مناطق مرزی و دور افتاده، به صورت رایگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این عزیزان، به فرمان رهبری اقصاد مقاومتی، اقدام و عمل، لبیک گفتند.
وی ادامه داد: امام صادق علیه السلام، در تولید علم و تربیت دانشمند زحمات زیادی کشیدند و جا دارد دانشجویان در بحث تولید علم تلاش بیشتری کنند.
حجت السلام موسوی در ادامه در خصوص شهادت شهید مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: با وحدت بین مسلمانان مشکلات دنیا و آخرت مردم قابل حل است.
امام جمعه چابهار با اشاره به پیروزی حلب افزود: زحمات مدافعان حرم و مقاومت و مستشاری رزمندگان و وحدت حشدالشعبی حلب را پیروز کرد.
حجت السلام موسوی در خصوص زحمات نیروی انتظامی در چند روز اخیر که منجر به دستگیری سارقین مسلح شد تقدیر و تشکر کرد و از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع با این مخلان امنیت جامعه شدند.
وی با اشاره به همایش نماز و دیدار دانش آموزان با مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم را به اقامه نماز در وقت آن و بالا بردن فرهنگ نماز توصیه کرد.
خطیب جمعه چابهار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل خطا تکبر و لجاجت است، انسان لجوج و مطیع هوای نفس، گوش دارد ولی کلام حق را شنوا نیست و چشم دارد ولی بصیرت ندارد و هرچه به هوای نفس نزدیک شود، از خداوند دورتر می شود و چنین کسی راه به سرمنزل مقصود نمی رسد.
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی یکی دیگر از عوامل خطا را تصمیم گیری در حال غضب معرفی کرد گفت: در زمان عصبانیت نباید تصمیم گیری کرد و نباید تصمیم گیری عجولانه داشته باشیم یکی از عوامل خطا، جهل و نادانی است برای کم کردن اشتباه، باید آگاهی مردم را بالا ببریم.
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 423580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *