۰
خطیب نماز جمعه چابهار:

دشمن با جملات و تصاویر زیبا کارهای فرهنگی آسیب پذیر انجام می دهد

خطیب جمعه چابهار گفت: اکنون دشمن با جملات و تصاویر زیبا سعی در زیبا نشان دادن زشتی ها و گناهان اسلامی دارد و کارهای فرهنگی آسیب پذیر انجام می دهد.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش چهاربهاران امام جمعه چابهار در نماز جمعه این هفته که درمسجد امام حسین برپاشد بابیان این مطلب گفت:امروز وظیفه ما در جلوگیری از افشاگری های دشمن بسیار خطیرتر است بطوریکه باید با حفظ راه شهدا و زنده نگه داشتن یادشان دسیسه های فرهنگی و نظامی دشمن را در داخل و خارج کشور برای حفظ اسلام خنثی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در حال حاضر دشمن از همه جهات و با هر ابزار و حیله ای اسلام و راه اهل بیت را نشانه رفته هست و درحال وارد کردن ضربات فرهنگی و جانی است بنابراین جوانان باید آگاهی و عمل به دین خود را مستمر داشته تا بابصیرت گول فتنه های آمریکا و اسراییل را نخورند.
وی ادامه داد: روز بسیج دانش آموزی با نام حسین فهمیده ای نام گذاری شد که عاشق و مطیع رهبرش بود کسی که برای حفظ اسلام نارنجک به کمربست بنابراین زنده نگه داشتن این شهداو ۸سال دفاع از اسلام با این یادواره ها و راهیان نور که امروزه به یک فرهنگ ارزشمند در کشور تبدیل شده بسیار ارزشمند و خطیر است.
امام جمعه چابهار بیان کرد:احیای راه و اندیشه شهدا که جان شیرینشان را در راه حفظ اسلام پیامبر (ص)و اهل بیت (ع) فدا کردند به فرموده امام راحل از خود شهادت سخت تر است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی عنوان کرد: شهدا و جانبازان و همه کسانی که در دفاع مقدس از دین دفاع کردند سختی ها و مشقت های زیادی متحمل شدند بطوریکه حتی از واردات سیم خاردار در کشور تحریم بودند و این جنگ نابرابر در برابر دشمنی بود که همه امکانات نظامی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دنیا در اختیارش بود و درآخر ناتوانی دشمن در برابر مقامت ۸ساله ما او رامفتضح کرد بطوریکه در آخر سازمان ملل این دشمن را اشغالگر و متهم اعلام کرد.
وی اذعان کرد:شمر زمان آل سعود است که به دستور اسراییل و آمریکای یزید در حال خونریزی کودکان، زنان و مردهای بیگناه زیادی در سوریه و عراق است.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: جوانان ما باید علاوه بر ادامه راه و خط شهدا در میادین مختلف، به فکر اسارت و دراختیار گرفتن نفس خود باشند و باانجام اعمال صالح دنیا و آخرت شان را نیکو سازند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 423434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *