۰
گزارش چهاربهاران از اقدامات نیروی انتظامی چابهار در 72 ساعت گذشته؛

سارقان مسلح و متجاوزان به عنف در چابهار دستگیر شدند/ متلاشی شدن باندهای سرقت و قتل؛ اعتراف متهمان به دو قتل در سال جاری

فرمانده انتظامی چابهار گفت: سارقان مسلح و متجاوزان به عنف در شهرستان چابهار دستگیر شدند.
1
1
سرهنگ محمد نوربخش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره اقدامات نیروی انتظامی در 72 ساعت گذشته، اظهار کرد: در راستای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، همکاران بنده موفق شده اند تعداد سه باند بزرگ و پرخطر مسلحانه، سارقین مسلح به عنف را شناساسی کنند و اعضای این باند 14 نفر شامل 13 نفر مرد و یک زن بودند.
وی افزود: از این باندها5 قبضه سلاح جنگی و مهمات، یک و نیم کیلو کریستال، 2 کیلو حشیش، و ابزار الات استعمال مواد مخدر و سلاح سرد کشف و ضبط شد.
سرهنگ نوربخش بیان کرد: یکی از این باندها سابقه همکاری با گروهک تروریستی داشته اند طی اقرار به زورگیری، آدم ربایی مسلحانه و تعداد 23 فقره انواع سرقت های مسلحانه به عنف و ایجاد رعب و وحشت را انجام داده اند.
وی ادامه داد: طی اعتراف های متهمان موتور سیکلت های سرقتی را انتقال به مرز و به افراد بیگانه می فروختند و در زمینه ارتکاب به سرقت هایی در شهرستان های همجوار مثل ایرانشهر هم داشته اند.
متلاشی شدن باندهای سرقت و قتل؛ اعتراف متهمان به دو قتل در سال جاری
فرمانده انتظامی چابهار گفت: در پی دو فقره وقوع قتل در سال جاری همکاران انتظامی تعداد دو نفر متهم به قتل را شناسایی و دستگیر کردند و متهمان اعتراف به قتل های مورد نظر را داشتند.
سرهنگ نوربخش افزود: در 24 ساعت گذشته یک فقره وقوع قتل در روستای ریکوکش شهرستان چابهار انجام شد بلافاصله عملیات شناسایی شروع و تعداد 4 نفر شامل 3 مرد و یک زن دستگیر شدند و به عنوان مظنون انتقال به مقر پلیس انجام شد که پس از تحقیقات پلیس این ها به ارتکاب قتل مورد نظر اعتراف کردند و ابزار آلات قتل هم کشف و ضبط شد.
به گفته وی؛ موضوع قتل خارج از موضوع سرقت و اخاذی بوده است.
گروگان گیری در چابهار؛ شناسایی دو آدم ربا و آزاد شدن گروگان
سرهنگ نوربخش در خصوص یک مورد آدم ربایی که به مرکز فوریت های پلیسی گزارش شد، گفت: طی اطلاع بلافاصله همکاران وارد عمل شدند و با توجه به اینکه آدم ربا ها قصد انتقال گروگان را به خارج از شهرستان داشت و عملیات استقرار نیروها در محور های خروجی شهر صورت گرفت، آدم ربا ناگزیر در داخل شهرستان بود که پس از شناسایی دونفر آدم ربا دستگیر و گروگان هم آزاد شد که گروگان چابهاری بود.
کشف 10 کیلوگرم حشیش از یک خودرو
وی بیان کرد: در دو شب گذشته در بازرسی از یک خودرو مقدار10کیلوگرم حشیش کشف شد و راننده دستگیر و پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ نوربخش ادامه داد: در طرح های گشت و بازرسی ها در سطح شهرستان تعداد 12موتور سیکلت سرقتی کشف شد در این طرح دو نفر به عنوان سارق دستگیر شدند.
دستگیری 4 سارق سیم و کابل برق در شهرستان چابهار
فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری 4 نفر سارق کابل و سیم در سطح شهرستان چابهار خبر داد و گفت: 4سارق سیم و کابل برق دستگیر و پس از تحقیقات مال خر هم شناسایی و دستگیر شد و مقادیر قابل توجهی کابل و سیم از آنها کشف و ضبط شد و ابزار آلات شامل انبردست و سیم چین ها و موارد استفاده در این موضوع کشف و تعداد چهار فقره هم اعتراف کردند.
عامل اصلی تولید پان پراک در کارگاه تولید این ماده مخدر دستگیرشد
سرهنگ محمد نوربخش با اشاره به شناسایی کارگاه تولید پان در یکی از روستاهای چابهار اظهار کرد: با توجه به شناسایی کارگاه تولید پان در حوزه سرزمینی شهرستان چابهار، تولید پان در سطح وسیعی گسترش دارد و در واقع تامین کننده مصرف کل پان شهرستان های همجوار را هم داشتند که تعداد 5 نفر اتباع بیگانه که دخالت مستقیم در تولید را داشتند دستگیر شدند.
وی افزود: در تولید پان از مواد مخدر حشیش استفاده می کنند که عامل اصلی آن هم در روز گذشته با مقادیری حشیش که مسلح به سلاح جنگی بود دستگیر شد.
وی اذعان کرد: توصیه من به شهروندان اینست که در این زمینه به جوان ها و فرزندان خود هشدار های لازم را بدهند تا خدانکرده شاهد آلودگی جوانان به این نوع مواد مخدر نباشیم.
فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد: نکته ای که لازم به عرض است خدمت مردم متدین و خوب شهرستان چابهار همکاری لازم و همیاری خوبی را با پلیس داشته باشند وبه هر حال ما در صدد آن هستیم که امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم که در این راستا نیاز به کمک مردم خوب داریم واعتقاد بر آن هستیم که خود مردم در تحقق امنیت و آرامش سهیم باشند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 423349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *