۰
سرپرست معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار:

تیم کیک بوکسینگ منطقه آزاد چابهار قهرمان جام مدافعان حرم شد

سرپرست معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم کیک بوکسینگ این منطقه در پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور جام مدافع حرم شهید امیرعلی محمدیان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، نصیر بارکزهی اظهار کرد: این دوره از رقابت ها به میزبانی استان تهران در شهرستان شهریار از 31 شهریور تا امروز /پنجشنبه/ اول مهر برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها در چهار رده ی سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار شد که در رده ی سنی بزرگسالان 'محمود ریگی' در وزن 90+ کیلوگرم و 'نوید فروزانفر' در وزن 70+ کیلوگرم مقام نخست را بدست آوردند.
وی گفت: در رده سنی بزرگسالان 'بهنام حیدری' در وزن 81 +کیلوگرم مقام دوم و عزیزالله سرگلزایی، سید امیر موسوی فرد و عبدالرحمان افشار در این رده ی سنی به مقام سوم دست پیدا کردند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار تصریح کرد: مبین نارویی نصرتی در رده سنی جوانان در وزن 67+ کیلوگرم به مقام دوم و جمشید ریگی، اویس گمشاد زهی، امیر آژ و عرفان تباوار در سایر وزن ها مقام سوم را کسب کردند.
بارکزهی گفت: در رده ی سنی نوجوانان محمدامین پور سرگل در وزن 35+ کیلوگرم به مقام دوم، علی تباوار و میلاد ریگی در سایر وزن ها به مقام سوم و در رده ی سنی نو نهالان محمد متین ریگی در وزن 30+ کیلوگرم به مقام سوم دست پیدا کردند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 423309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *