۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان چابهار خبر داد:

اجرای ۱۱ پروژه سلامت در چابهار/ خیران نقش مهمی در ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف سهولت دسترسی مردم به خدمات بهداشتی اجرای۱۱ پروژه از جمله مرکز سلامت، مرکز تسهیلات زایمانی، پایگاه سلامت شهری و پایگاه اورژانس شهری در چابهار تصویب شد.
بهداشت
بهداشت
به گزارش چهاربهاران، محمودرضا میری در مجمع خیرین سلامت چابهار با اشاره به طرح های بهداشتی درمانی در دست اجرا، اظهار کرد: بلوک زایمانی بیمارستان امام علی (ع)، ام آر آی، اورژانس سوختگی و قسمت مراقبت ویژه بخش آی سی یو از پیشرفت خوبی برخوردارند.
وی بیان کرد: خیران نقش مهمی در ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی دارند.
وی با اشاره به نقش خیرین در بخش سلامت گفت: توسط خیرین مرکز تسهیلات زایمانی در نگور به متراژ ۱۰۰ مترمربع ایجاد می‌شود.
یکی از ساکنان نیکوکار بخش نگور به نام هادی بادپا پیش از این زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع را برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت (مرکز بهداشتی درمانی) اهداء کرده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون در این شهرستان طرح‌های مختلفی از جمله بلوک زایمانی بیمارستان امام علی‌(ع) با پیشرفت ۲۱ درصد توسعه اورژانس سوختگی با زیربنای یه هزار و 212 متر مربع و افزایش بخش‌های مراقبت ویژه در بخش آی سی یو و NICU از جمله طرح‌های در دست اجرای این نهاد است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام مراقبتهای بهداشتی و واکسیناسیون توسط شبکه بهداشت و درمان بسیاری از بیماریهای که در گذشته عامل مرگ و میر بود کاهش یافته است.
انتهای پیام/
   
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 423131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *