۰
معاون اداره‌کل دریانوردی چابهار خبر داد

4 صیاد از طوفان دریای عمان نجات یافتند

معاون اداره‌کل دریانوردی چابهار گفت: چهار صیاد گرفتار شده در طوفان دریای عمان با تلاش تیم عملیاتی اداره‌کل بنادر و دریانوردی چابهار نجات یافتند.
صیاد
صیاد
به گزارش چهاربهاران، سید حسن ابراهیمی اظهار کرد: چهار صیاد در 20 مایلی بندر چابهار، وقتی قایق‌شان در طوفان دریای عمان گرفتار شده بودند پس از سه ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی توسط تیم عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند.
معاون اداره‌کل دریانوردی چابهار افزود: این چهار صیاد با یک فروند قایق برای صیادی به دریا رفته بودند که به علت طوفانی بودن دریا در 20 مایلی محدوده بندر صیادی «رمین» گرفتار طوفان شده بود توسط تیم عملیات جستجو و نجات اداره کل بنارد و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند.
وی گفت: افراد شناورها با تماس با شماره تلفن 1550 گزارشات را به مرکز mrcc چابهار اعلام و تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر درکوتاهترین زمان ممکن در ارتفاع موج 2 متر و سرعت 18 نات سرعت باد با شناور ناجی حضور پیدا کردند و خوشبختانه افراد گرفتار در طوفان را نجات دادند.
ابراهیمی گفت: اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در سال 94 به کمک همیاران ناجی استان موفق به نجات 125 نفر در آبهای حوزه حاکمیتی خود شده است.
وی بیان کرد: تمام صیادران و کسانی که قصد سفر به دریا را دارند حتمآ از وضعیت هواشناسی از مرکز mrcc مطلع شوند تا خدای ناکرده دچار حوادث ناگوار نشوند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 422788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *