۰

بررسی آقای گل‌های لیگ پانزدهم

بعد از گذشت 14 هفته از رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم عملکرد آقای گل‌ها را بررسی می‌کنیم.
بررسی آقای گل‌های لیگ پانزدهم
بررسی آقای گل‌های لیگ پانزدهمبه گزارش چهاربهاران، لیگ پانزدهم از هشت مرداد کلید خورد و پس از چهارده هفته استقلال خوزستان با 29 امتیاز موفق شد صدر جدول رده بندی را به نام خود ثبت کند. پس از آبی‌های خوزستان، استقلال تهران با 27 امتیاز و ذوب آهن با 26 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.
اما نکته جالب درباره لیگ پانزدهم، وضعیت آقای گل‌ها است که در صدر آنها‌ حسن بیت سعید با هشت گل قرار دارد و پس از وی مهدی طارمی با هفت گل و مهرداد محمدی با 6 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.
مهاجم استقلال خوزستان نخستین گل خود را در هفته دوم مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و موفق به زدن 2 گل و پیروزی تیمش در این مسابقه شد.
پس از آن نیز جوان 25 ساله سوسنگردی عملکرد خوبش را ادامه داد و بار دیگر مقابل فولاد قعرنشین موفق به گل زنی شد.
پس از به ثمر رساندن سه گل در دو دیدار، بیت سعید دچار افت شد و پای وی تا هفته هفتم به گل باز نشد تا اینکه در روزشگاه ثامن، موتور گلزنی این بازیکن روشن شد و توانست تک گل سه امتیازی این دیدار را برای پپ وطنی به ارمغان بیاورد.
هفته دهم و تقابل استقلالی‌های جنوب کشور با پیروزی چهار بر صفر استقلال خوزستان همراه بود تا بیت سعید با دو گل در این مسابقات 6 گله شود و پس از آن، یک دبل دیگر مقابل پدیده به عنوان آقای گل در پایان هفته چهاردهم دست یافت.
مهدی طارمی نیز با هفت گل در رده دوم جدول برترین گلزنان این فصل لیگ برتر قرار دارد و این در حالی است که طارمی نیز مانند بیت سعید در هفته دوم نخستین گل خود را به ثمر رساند.
طارمی روند گلزنی خود را مقابل سپاهان ادامه داد و در روز که شاگردان بوانکو با نتیجه چهار بر 2 شکست خوردند طارمی گل دوم تیمش را در دقیقه 34 به ثمر رساند.
هفته پنجم نیز بار دیگر طارمی موفق به گلزنی شد و توانست در دیدار مقابل سرخ پوشان جنوب کشور دبل کند و تعداد گل‌های خود را تا پایان هفته پنجم به عدد چهار برساند.
همچنین طارمی در هفته‌های ششم و هشتم موفق به زدن دو گل شدو در دیدار مقابل استقلال اهواز در  هفته دوازدهم که می‌توانست آقای گل شود تنها یک گل به ثمر رساند و تا پایان هفته چهاردهم با زدن هفت گل پس از بیت سعید در رده دوم آقای گل‌های لیگ پانزدهم قرار دارد.
مهرداد محمدی مهاجم 22 ساله لکوموتیو رانان نیز با به ثمر رساندن 6 گل در رده سوم گلزنان قرار دارد.
این بازیکن نخستین گل خود را در هفته اول مقابل فولاد به ثمر رساند و در هفته سوم نیز مقابل تراکتور سازی تک گل تیمش را وارد دروازده شاگردان تونی کرد تا با تک گل این بازیکن، راه آهن با کسب یک امتیاز از تبریز خارج شود.
روند گلزنی این بازیکن ادامه یافت و در دیدار مقابل صبای قم و استقلال اهواز موفق به دبل شوت با 6 گل زده پس از بیت سعید و مهدی طارمی در رده سوم جدول قرار بگیرد.
جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته چهاردهم به شرح زیر است:
حسن بیت سعید                            8 گل    استقلال خوزستان
مهدی طارمی                             7 گل      پرسپولیس
مهرداد محمدی                            6 گل      راه آهن
امیر ابراهیمی و مسعود حسن زاده    5 گل
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 422246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *