۱
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

مردم به ولایت و انقلاب وفادار هستند/همه باید پاسخگوی اعتراض‌های مردم باشیم

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در راه رهبری و دفاع از ولی‌فقیه زمان استوار خواهد بود، گفت: به تمام دشمنان اعلام می‌کنیم ارزش‌های ملت ایران بسیار مهم هستند و ما همه در کنار به ولایت و انقلاب وفادار هستیم.
مردم به ولایت و انقلاب وفادار هستند/همه باید پاسخگوی اعتراض‌های مردم باشیم
مولوی عبدالواحد بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبری در این دیدار مسیر حرکت آحاد جامعه علیه جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی را مشخص کردند.

وی با بیان اینکه ایستادگی مردم در تمام سال‌های پس از انقلاب اسلامی پای آرمان‌های انقلاب باعث حفظ نظام در مقاطع مختلف شده است افزود: مسئولان باید با تمام وجود به چنین مردمی که در راه انقلاب تمام سختی‌ها را تحمل کردند، توجه کنند و با گوش سپردن به فرمان ولایت در رفع مشکلات مردم بکوشند و مطالبات به حق مردم باید پیگیری شود.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار ایمان و وحدت کلمه را رمز پیروزی و بقای انقلاب عنوان کرد وادامه داد: ما برای حفظ انقلاب و رهایی از سیطره مستکبران جهان شهدای زیادی تقدیم کردیم و آنچه امروز باید هر چه بیشتر مورد توجه سیاست گذاران و مسئولان قرار گیرد حفظ اصول و ارزشهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسئله مهمي كه نبايد ازآن غفلت كرد دشمنی است که دست از دشمني با نظام بر نداشته است و بیان کرد: مسئولين ومردم بايد با بصيرت كامل و هوشياري پایداری را سرلوحه كار خود قرار دهند.

مولوی بزرگزاده اتحاد را واجبترین امر برای کشور اعلام کرد و از مسئولان خواست از طرح مطالبی که سبب دودستگی و اختلاف در بین مردم و جامعه شود؛ پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار زیادی در وحدت و همبستگی مسلمانان و خنثی سازی توطئه های استکبار در تفرقه افکنی بین امت اسلام دارد.

انتهای پیام/ ف
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 450987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *