۱

۹ دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد

حماسه نهم دی‌ماه سال 88 از حرکت های پیش برنده و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که منعکس کننده هدایت و بیداری برای آیندگان در مقابله با کینه‌توزی‌های دشمنان قسم خورده ایران عزیز و چراغ راه عبور ایشان از گذرگاه‌های پیچیده و خطرناک تاریخی است.
۹ دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد
به گزارش چهاربهاران، وقایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس از آن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غربزده و مدعی قانون گرایی و مردم سالاری بود که دست به کودتا بر علیه اصل جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی زدند.

فتنه سال ۸۸ یک نقطه عطفی بود در جنگ نرم دشمن علیه کشور ما و علت آن هم عدم تمکین به قانون بود؛ طی چندین ماه آشوب و اعتراض، وقایعی به وجود آمد که خسارت های زیادی به کشور زده شد.

این اعتراضات برای غلبه بر حریف و اعتراض به نتیجه انتخابات نبود؛ اگر به شعار های شورشگران دقت کنیم متوجه خواهیم شد که آنها دو رکن اصلی نظام یعنی جمهوریت و اسلامیت نظام را نشانه گرفته بودند. به اصل ولایت فقیه حمله کردند و بعد هم عملا به جنگ با نظام اسلامی و مردم پرداختند و باید گفت که فتنه ۸۸ دعوت از بیگانگان برای براندازی نظام بود.

خوشبختانه تمام این جریانات با تدابیر حکیمانه رهبری و نیز هوشیاری مردم و ولایتمدار و انقلابی در ۹دی ۸۸ به پایان رسید؛ حضور پرشکوه، حماسی و میلیونی مردم در 9 دی ماه مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها، استکبار جهانی و فتنه گران داخلی و خارجی بود و مردم با حضور خود در ۹ دی به سران فتنه اعلام کردند هر مسئله ای راهکار قانونی خود را دارد و اجازه نمی دهند دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران به بهانه مسائلی مثل انتخابات ،مقدسات ملت ایران را مورد تهاجم خویش قرار دهند.

و اینکه هر کسی که از کمترین فهم سیاسی برخوردار باشد می داند که سران فتنه هنوز بر سر مواضع خود هستند، یقینا مسببان حوادث سال ۸۸ مجرمند و باید طبق قانون با آنها برخورد شود و کسانی که ندای رفع حصر سر می دهند دنبال فتنه ای دیگرند.

نکته افتخار آمیز حماسه ۹ دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود. ۹ دی بازتولید حماسه امام حسین(ع) در عاشورای ۶۱ هجری است. مردم در ۹ دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند. ۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز گشته بود. چقدر زیبا فرمود امام این ملت که 9 دی 88 در تاریخ ماند و چگونه ممکن است از یاد برود اجتماع باشکوه و بی نظیری که در غبار آلود ترین فضای رسانه ای و سیاسی چون بارانی سیل آسا تمام داشته های ستمکاران و مزدوران داخلی و خارجی را شست و برای همیشه تاریخ بدخواهان ملت را به زباله دانی تاریخ فرستاد.

در پایان بار دیگر به سخنان رهبر معظم انقلاب رجوع میکنم که فرمودند: حوادث بعد از انتخابات را عده‌ای از روی نادانی و محاسبه غلط ایجاد کردند، دشمن بهانه کرد، شاید بتواند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند؛ اما برعکس شد؛ همین حوادث موجب قدرت جمهوری اسلامی شد.

میلادصالحی- فعال دانشجویی وعضوشورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 450927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *