۰
فرمانده سپاه چابهار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خبر داد؛

اجرای 184عنوان برنامه درهفته بسیج در چابهار/ به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه به محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی در حاشیه شهر

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: سپاه چابهار همراه با پایگاه ها و واحدهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان چابهار 184عنوان برنامه با تمرکز بر خدمت‌رسانی و توسعه شاخص‌های زندگی در حاشیه شهر اجرا خواهد کرد.
اجرای 184عنوان برنامه درهفته بسیج  در چابهار/ به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه به محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی در حاشیه شهر
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار علی کوهستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: سی هشتمین سالگرد هفته بسیج با موضوع مردم سالاری دینی از ۲۸ آبانماه آغاز می شود و در این هفته 184عنوان برنامه در سطح حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به بسیج که یک نیروی مردمی، انقلاب و از بطن جامعه بوجود آمده است افزود: بسیج به عنوان مظهر اقتدار مردمی که توجه ویژه ظرفیت های بسیج صرف خدمت رسانی به مردم خواهد شد سیاست ها و رویکردهایی که در بسیج دنبال میکنیم عبارتند از توجه ویژه به اطلاع بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، علمی وخدمات اجتماعی است.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج برای حاشیه شهر بیان کرد: چابهار پایین‌ترین شاخصه‌های توسعه انسانی را دارد، بخشی از ماموریت بسیج در چند سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر چابهار بوده  است.

وی ادامه داد: از جمله مهم ترین اقدامات بسیج برای حاشیه نشینان در طول هفته بسیج راه‌اندازی کارگاه‌های سوزن‌دوزی و صنایع دستی، آموزش و توانمندسازی زنان حاشیه شهر برای اشتغال در این کارگاه‌ها، افتتاح نمایشگاه عرضه دستاوردهای کارگاه‌ها، ویزیت رایگان پزشکان است. 
 
 کوهستانی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان پرداخت و تصریح کرد: مهم ترین برنامه های بسیج در این هفته؛ پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، افتتاح کارگاه در حاشیه شهر، ایجاد نمایشگاه فروش و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان، اهداء خون پرسنل کادر و بسیجی، جشنواره بازی های بومی و محلی با اولویت در حاشیه شهر، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی برای دختران جوان، نشست فرهنگی مادران پرچم دار مقابله با جنگ نرم است.

 وی با اشاره به توجه ویژه بسیج به اندیشه ورزی و بصیرت افزایی بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندایشی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها، برگزاری نشست های بصیرتی، اندیشه ورزی و مقالبه با جنگ نرم در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت ودر میان 22قشر مختلف بسیج از دیگر برنامه های بسیج در چابهار است.

فرمانده سپاه چابهار بیان کرد: برای انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید تلاش وافری داشت به همین منظور برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در روز آخر هفته بسیج به مناسبت 5 آذر یکی از مهمترین برنامه ها برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود؛ در این روز با عنوان روز بسیج ایثار و شهادت، بسیجیان تمامی اقشار توان رزمی خودرا به نمایش خواهند گذاشته وحمایت همه جانبه خود را از مقام عظمای ولایت نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ ف
 
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 450605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *