۰
مدیر هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران شعبه چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

برقراری مسیر هوایی ایرانشهر؛ جهت رفاه حال مسافران چابهاری

مدیر هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران شعبه چابهار گفت: با برنامه ریزی همکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برای مردم چابهار مسیر هوایی در روزهای شنبه و سه شنبه برقرار شده است.
برقراری مسیر هوایی ایرانشهر؛ جهت رفاه حال مسافران چابهاری
سعید بیانی در گفت و گو با خبرنگار  چهاربهاران، اظهار کرد: با توجه به برقراری پرواز در مسیر ایرانشهر شهروندان چابهاری می توانند 2 بار در هفته از این پرواز استفاده کنند.

وی افزود: مسافران خواستار تردد در این مسیر هوایی و جهت خريد بليط و دریافت اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات مسافرت هوايي و يا دفتر " هما" مراجعه کنند.

بیانی برنامه پرواز را بدین شرح اعلام کرد؛ شنبه: ايرانشهر- چابهار- زاهدان و سه شنبه: چابهار- ايرانشهر- زاهدان

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان گفت: برنامه پروازى این هواپیمایی که از شنبه ٢٢ مهرماه ٩٦ برقرار مى شود به این شرح است؛ روز‌های شنبه‌ها بندرعباس- زاهدان، ایرانشهر- چابهار، زاهدان -بندرعباس و سه شنبه ها در مسیر بندرعباس- زاهدان، چابهار- ایرانشهر و زاهدان- بندرعباس انجام می‌شود.

حمید پارسا افزود: نخستین پرواز هواپیمای شرکت هما در این مسیر روز شنبه /22 مهر/ هفته آینده ساعت 8:25 صبح از بندرعباس وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود.

وی بیان کرد: این پروازها با هواپیمای ATR ایران ایر انجام می شود و تداوم آن نیازمند استقبال مسافران از این مسیر هوایی است.
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 450359
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *