۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک:

کار خیرین مدرسه ساز باقیات الصالحات است/ افتتاح سه مدرسه خیری در شهرستان کنارک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک گفت: مدرسه سازی و کمک به مدارس مصداق صدقه جاریه و باقیات الصالحات است که فرد خیر از برکات آن در دنیا و آخرت بهرمند می شوند.
کار خیرین مدرسه ساز باقیات الصالحات است/ افتتاح سه مدرسه خیری در شهرستان کنارک
نادر محمدی در آیین افتتاح این مدارس در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: خیران باید خداوند را شاکر باشند که جزو بندگان برگزیده خداوند هستند که نعمت قناعت و استفاده درست از نعمت به آن‌ها عطا شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دانش آموزانی که به مدارس می‌آیند باقیات و صالحاتی برای خیرین مدرسه ساز هستند، تاکید کرد: دست‌های پرتوان و ذهن‌های باز دانش‌آموزان و تلاش‌های خیران باعث می‌شود تا خداوند بهترین‌ها را برای سرزمین اسلامی‌مان رقم بزند.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت تحصیل برای هم نوعان، نشان از اوج رفتار اخلاقی دارد که با هیچ میزانی قابل سنجش نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌کنارک از همه خیران و مسئولانی که تلاش کردند که سه فضای آموزشی در روستاهای عزیزآباد، اسلام آباد (لاش) و روستای سورو ایجاد و به بهره برداری برسد، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: سه مدرسه خیرساز بازیر بنای 900 متر مربع و بااعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال در بخش مرکزی کنارک افتتاح شد.

محمدی ادامه داد: این فضاهای آموزشی شامل یک مدرسه سه کلاسه در روستای عزیزآباد بخش مرکزی و یک مدرسه سه کلاسه در روستای اسلام آباد لاش و یک مدرسه 6 کلاسه در روستای سورو بخش زرآباد به همت خیرین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
.
 
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 452549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *